tiistai 23. kesäkuuta 2015

Viikko sitten tiistaina

6.49 Ensimmäinen herätys soi ja oon ihan pihalla huonojen yöunien takia
6.50 Toinen herätys saa mut nousemaan ylös sängystä ja pukemaan päälle
6.55 Selailen sosiaaliset mediat läpi
7.05 Jotta mä saan auton lainaan, niin lähden heittämään Tommin töihin
7.28 Huh, kotona taas!
7.30 Jatkan puhelimen selailua peiton alta käsin
7.45 Aika jatkaa unia
9.30 Wake up, aika nousta unikeko!
9.35 Pesen naamani viileällä vedellä
1 9.45 Kaivan blenderin esiin ja alan tekemään itselleni smoothieta
10.35 Pääsen vihdoin syömään! Tuhlasin taas nimittäin aikaani keittiön siivoiluun, spotifyn kuunteluun sekä tanssahteluun ympäri keittiötä...
2 10.50 Pesen hampaani ja vaihdan vaatteet
11.00 Aika laittaa ittensä ihmisen näköiseksi!
3 11.35 Starttaan auton kohti keskustaa
4 11.50 Oon vihdoin keskustassa ja matkalla parkkipaikalta terveystaloon asioille
12.00 Huh, onneksi siinä ei mennyt kauaa, päätän katsastaa mitä Ginasta löytyy...
5 12.30 Oonkin jo veturin parkkipaikalla, sillä Ginasta ei löytynyt mitään kivaa. Käyn vaan Bik Bokissa sekä H&M:ssä sillä löydän niistä mun tarvitsemat asiat
13.45 Oon valmis jatkamaan matkaani
14.00 Oonkin jo perillä Kausalassa, tarkoituksena pakkailla hieman kirpparille vietäviä tavaroita
17.15 Kaikki tavarat vihdoin pakattuna autoon, aika lähteä kotiin!
7 17.35 Pääsen kotiin ja taas sataa vettä ties kuinka monetta kertaa sinä päivänä. Oon yksin, joten juoksen muutaman kerran väliä auto ja kotiovi.
17.40 Saan roudattua sisään 2 pahvilaatikkoa ja 9 laukullista tavaraa, autoon jää vielä yksi laatikko odottelemaan kantoapua.
18.00 Sovittelen mun uusia ostoksiani ja luon samalla innoissani uusia asuyhdistelmiä niiden ympärille
8 9 10 18.30 Saan kaikki ostokset kuvattua ja lisään samalla instagramiin uuden kuvan
18.50 Saan taiteiltua lautaselleni täytettyä porkkanasämpylää, nam! Just kun saan syötyä, niin äiti tulee kotiin ja alkaa tehdä ruokaa...
19.45 Lohta ruoaksi, ruoan jälkeen jumitun youtuben pariin.
11 21.40 Pesen meikit pois, pesen hampaat ja viestittelen hyvän yön toivotukset Helsinkiin
22.40 Saan taas lähes joka iltaisen siivouskohtauksen ja siivoan vaatehuoneen ja oman huoneeni
23.15 Harjaan hiukset jonka jälkeen kömmin peiton alle ja selaan vielä sosiaaliset mediat. Hyvää yötä!
12

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti