torstai 4. kesäkuuta 2015

Graduation party

1 Kolmen suklaan juustokakku 2 Lumipallomuffinit 3 Mustikkajuustokakku 4 Mustikka-valkosuklaakuppikakut 5 Täytekakku 6jossa täytteinä oli valkosuklaamoussea, passionmoussea sekä häivähdykset sitruunaa ja mangoa 7 Lohi-katkarapuvoileipäkakku ja maailman parasta savulohimoussea 8 Broiler-piirakka 9 Lisäksi vieraille tarjottiin tietysti erilaisia keksejä sekä cocktailpiirakoita munavoin kera, mun mielestä tosi kelpo kokonaisuus ;)

Mun valmistujaisia juhlittiin siis viime viikon lauantaina ihan vaan lähimpien sukulaisten kera ja mun mielestä juhlat onnistui tosi hyvin! Olin päättänyt jo kauan aikaa sitten, että sitten kun mun kokiksi valmistumista juhlitaan niin mä haluan ottaa päävastuun kaikesta mitä vieraille tarjotaan. Hirmusen paljonhan noissa hommaa oli, mutta kaksi käsiparia hääräsi helmoissa vähän väliä hoitamassa esimerkiksi tiskejä sekä muita pienempiä hommia, joten mun taakka ei ollut ihan niin kamalan suuri. Lahjatkin oli tosi mieluisia mitä sain, mutta niistä sekä mun valmistujaiskuvista lisää vähän myöhemmin. Ai niin! Jos jotakuta kiinnostaa jonkun kuvissa esiintyvän leivonnaisen resepti, niin jaan sen ilomielin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti