lauantai 27. kesäkuuta 2015

Baking

1 2 3 4 5 Mä sain alkuviikosta idean tehdä pitkästä aikaa taas itse raakasuklaata. Tällä kertaa tein kolmea erilaista makua. yksiin tuli murskattuja cashew-pähkinöitä, toisiin mustikkajauhetta sekä kuivattua vadelmaa ja kolmansiin gojimarjoja sekä pistaasipähkinöitä. Mun ravintoainerikkaat suklaaherkut onnistuivat tälläkin kertaa hyvin,vaikkakin muoteista kopistelu osoittautui hieman hermoa raastavaksi puuhaksi...
Eilen aamutuimaan havahduin yleiskoneen huminaan ja päädyinkin sitten keittiöön auttamaan pullien leipomisessa. Uunista tuli lopulta ulos ihan perus korvapuusteja, solmupullia, dallaspullia, nutellapullia sekä spinnypullia. Oli ainakin hommaa tylsälle aamupäivälle!
Loppupäivän mä kulutinkin pakaten, sillä eilen tulin tänne Kausalaan ja sunnuntaina suuntaankin aamulla aikasin täältä Taipalsaareen junnujen kanssa viikoksi leireilemää, mulle tää on jo tuttu juttu, sillä laskeskelin tän olevan jo yhdeksäs kesäleiri peräkkäin. Pakkaaminen aiheutti ehkä vähän taas harmaita hiuksia pakata kahteen paikkaan näin pitkälle aikavälille, sillä mä en tunnetustikaan ole mikään maailman paras pakkaaja, koska "kaikkea voi aina tarvita"...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti