sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Sunday

1 ♥ nättejä kukkia
 ♥ päivänvaloa pitkään
♥ itsetehtyä hedelmäsalaattia vain tuoreista hedelmistä 2 ♥ tyytyväisyys oman huoneen sisustukseen 3 ♥ onnistuneet 7 juustokakkua lauantaina koulussa 4 ♥ ihanat uudet arjen piristäjä-kengät 5 ♥ pitkään himoittu konjac sponge lymyilemässä mun pöydälläni (ei edes ostaminen kirpaissut, sillä hintaa jäi alennusten jälkeen vain alle 6 €)
♥ hehkuttamisen aroinen kulmapaletti, ihan täyttä rakkautta!
♥ paljon uusia kosmetiikkahankintoja, jotka eivät edes kaikki mahdu tähän kuvaan 6 ♥ sairaslomalla tehty geishakakku itsetehtyine sokeriruusuineen

 Tänään oon poikkeuksellisesti ollut koko sunnuntain kotona (itseasiassa koko viikonlopun). Eilinen kului koulussa ja ilta Siirin seurassa. Tänään oon pyrkiny vaan rentoilemaan, sillä huomasin taas alkavat stressioireet, kun ei sydän oikein tahdo pysyä oikeessa tahdissa. Poistuin kotoa vaan äänestämään, sekin on siis nyt tehty ekaa kertaa elämässäni. Tälläsiä viikonloppuja en ole ainakaan muistaakseni toteuttanut kertaakaan sitten Kouvolaan muuton jälkeen, mutta jos totta puhutaan niin pidän siitä, miten mun elämä oikein onkaan muuttunut. Tsemppiä kaikille huomenna alkavaan uuteen viikkoon, sitä mä ainakin itse tarvitsen just nyt! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti