sunnuntai 15. helmikuuta 2015

few shots

12 Mulla oli alkuruoka-näyttö koulussa ja mun suunnitelmien mukaisesti lautaselle päätyi lohta kolmella tapaa; itsetehtyä saaristolaisleipää, savulohimoussea, kirjolohenmätiä sekä marinoitua punasipulia sekä graavilorirullia.3Ai että oon ollut iloinen näistä! Mutkia oli matkassa vaikka muille jakaa, sillä ensin odottelin mun joululahjaani kuukauden ollessani Kanarialla ja sitten kun sain ne käsiini ne olivatkin väärän malliset, eivätkä vastanneet tilaamiani. Onneksi Freddustore hoiti homman mallikkaasti ja sain kuin sainkin tilaamani housut vaatekaappiini vihdoin ja viimein. Nää on täydelliset! 4 5 6 Kallelta saatu ystävänpäivälahja jota ehdinkin jo jonkin aikaa himoita!7 8 Punnitse ja Säästä, take my money...

Moikka! Kulunut viikko on ollut mulla melko kiireinen ja oonkin ylpeä siitä, että oon saanut tosi paljon kaikkea rästiin jäänyttä tehtyä. Torstai- illan vietin tuttuun tapaani harkoissa ja myöhään kotiin päästyäni tiesin, että edessä ei häämötä pitkät yöunet, sillä mun oli määrä herätä hieman aikaisemmin aamulla, jotta saan auton päiväksi omaan käyttööni. Perjantait on mulle kyllä ehdottomasti tän jakson lempparipäiviä, sillä koulu loppuu jo ennen 12, joten on reilusti omaa aikaa. Hurautinkin sitten omaksi ilokseni Veturiin ja kävin työssäoppimispaikalla höpöttelemässä niitä näitä.
Mun oli myös tarkotus pistää vähän rahaa siihen, että ostan kunnon tarvikkeet raakasuklaan valmistusta varten. En katsellut hintoja ollenkaan koska ajattelin, että nää on nyt mua itteäni varten ja se kyllä näkyi kuitin loppuhinnassa, huh. Mun onnekseni kotona kuittia vilkaistuani huomasin että kookosöljyn hinta oli veloitettu kahteen otteeseen, joten huristelin samantien takaisin ja kuitin loppusumma alkoi vihdoin näyttää ihan realistiselta. Sorruin myös osta kolme maksa kaksi-tarjoukseen teehyllyllä ja nyt mulla notkuu hyllyt kyllä erimakuisista teistä vielä jonkin aikaa.

Perjantaina sain myös kivan työtarjouksen ja lauantai-aamuna mä löysin itseni kuvaamasta häätapahtumaa, oli niin kiva päästä kuvaamaan taas pitkästä aikaa kuvia viralliseen tarkotukseen, eikä pelkästään omaksi ilokseni.
Ystävänpäivän vietin pääosin Kallen kanssa. Olin järjestänyt sille synttäriylläriä (joka kyllä paljastui perjantaina) ja lähdettiin yhdessä ajamaan mikroautoilla! Kun näin edelliset ajajat huristelemassa ympäri rataa, mietin että näinköhän mä tuonne ratin ja penkin väliin uskallan, mutta sehän oli tosi siistiä sitten loppujen lopuksi. Pakko kyllä mennä joskus uudestaan! Olin ostanut tolle paremmalle puoliskolle myös sen himoitseman lippiksen ja kyllä siitä vaan tulee niin iloiseksi itsekin kun näkee miten iloinen toinen noin pienestä on. Autoilun jälkeen suunnattiin veturiin Marioon syömään ja ilta kulutettiin ensin kotona ja sitten Villessä hyvässä seurassa. Kuskin pesti lankesi taas mulle, mutta se ei haittaa mua ollenkaan.
Nyt mä istun kotona näpyttelemässä tätä tekstiä lukuisten haukotusten saattelemana, joten mun on nyt aika kömpiä peiton alle, toivottaa hyvät yöt ja suunnata ajatukset tulevaan viikkoon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti