maanantai 2. helmikuuta 2015

Beach

1 2 3 4 5 Tän työssäoppimisen viimeinen vapaapäivä alkaa olla pulkassa ja viimeinen päivä vietettiin käppäillen pitkin rantatietä pidemmälle kuin minään aikaisempana päivänä. Tuntui kivalta päästä kuvaamaan vähän muutakin kun niitä tutuimpia kulmia hotellin lähellä. Otin myös tollaset pienet päänmyötäiset letit, vaikka aluksi meinasin jättää ottamatta. Nuo on ihan kivaa vaihtelua, mutta mulla kestää jonkun aikaa että päänahka tottuu näihin, sillä normaalisti jopa ponnari sattuu ajoittain aiheuttaen mulle päänsäryn... Jos en totu näihin parissa päivässä niin revin nämä kyllä auki :D
Muuten mulle kuuluu aika hyvää, oon parhaani mukaan pysytellyt positiivisena, sillä lähtöpäivä on jo tällä viikolla! Enää kolme työpäivää aherrettavana ja joudun jo nyt hillitsemään itseni etten pakkaisi laukkua kasaan. En usko että oon koskaan ollut näin innoissani pakkaamisesta, haha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti