maanantai 19. tammikuuta 2015

Sunset

1 2 3 4 5 Hola! Tulin jakamaan nää tänään auringonlaskun aikana otetut otokset joissa mulla on jalassa mun uudet housut! Ostin nää yllätysyllätys turistikojusta, mutta nää on ihan mahdottoman mukavat päällä, kevyet ja siksipä nää ei oo kuumatkaan täällä auringon paisteessa.
Oon aika ylpee siitä, että ekan viikon aikana mulla on menny rahaa alla satanen ihan kaikkeen elämiseen. Huomenna siihen saattaa tulla kyllä pienen pieni muutos, koska ollaan lähdössä katsastamaan Atlantico-ostoskeskus..
Tänään oli mun vapaapäivistä ensimmäinen( tästä "vikonlopusta") ja olin suunnitellut ottavani aurinkoa, mutta kappas vaan kun sain aurinkorasvan laitettua (ekan auringon oton jälkeen oon ollu tarkkana rasvaamisesta, koska olin tulipunanen sen jälkeen..) ja kun suuntasin altaille niin aurinko oli tipotiessään ja kylmä tuuli oli tullut tilalle. Mentiinkin sitten kuluttamaan baaritiskin penkkejä kaakaon, kahvin ja cokiksien merkeissä, kunnes Jonna tuli Amadoresista meitä moikkaamaan. Ohjelmassa oli näiden kuvien oton lisäksi vähän kojujen kiertelyä ja käytiin kiinalaisessa syömässä :)
Nyt mulla alkaa väsymys taas painaa kellon näyttäessä jo puolta yhtä paikalliseen aikaan, joten mun on nyt aika painaa päätä tyynyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti