keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Shopping Haul

1 2Pop-Up Carhartt 19€3 Zara 30€ 4 Sport Zone 7€ 5 Bijou Brigitte 4€ 6 huulirasva Bershka 5€ 7Bershka 8€ 8Pull&Bear 16€ 9 Bershka 10€                                                     Stradivarius 6€                                        Pull&Bearin mekko takaa

Otin kerrankin itteäni niskasta kunnolla kiinni ja kuvasin mun ostokset! En todellakaan ikinä koskaan kuvaa mun kaikkia ostoksia koska ei vaan jaksa, mutta täälläpäin maailmaa kun ei joka päivälle ihan kauheasti ole ohjelmaa niin ajattelin tänään aamulla että miksipä ei. Mulla meni eilen ihan yllättävän vähän rahaa vaikka tuntu että ostin ihan hirveesti kaikkea. Tuon pipon ostin jo aiemmin kun kauppa sattui kohdalle mutta eilen mulla meni vaan 86€ enkä vaan sisäistä sitä, oli ihan tosi hyvät alennukset suurimmassa osassa ostoksia nimittäin! Ostosten värimaailma on aika mustaharmaa-painotteinen, mutta ihan kiva että välillä näinkin. Mulla oli vähän ongelmaa noiden kolmen vikan ostoksen kuvaamisessa, mutta turvauduin iphoneen, niin saa edes jotain kokonaiskäsitystä, mekossa ja mustassa paidassa siis avonainen selkä :) Mun silmät alkaa taas olla ihan ristissä työillan jäljiltä, joten aika pyhittää ajatusten suuntaaminen hyviin yöuniin!

4 kommenttia:

  1. Voisit tehä jo postauksen niist sun freddyistäkii! En malta oottaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huhhuh:D Mä oon edelleenkin vielä Kanarialla ja vasta kahden viikon päästä Suomessa...

      Poista
  2. Hei joo milloin postausta freddyistä?? Ja laita sit ainaki miljoona kuvaa !!!!

    VastaaPoista