perjantai 9. tammikuuta 2015

Gifts and going to work abroad

Mä arvoin pitkään että teenkö ollenkaan postausta mun saamistani joululahjoista, mutta päätin kallistua nyt tähän vaihtoehtoon kuitenkin. Sain siis näiden tavaroiden lisäksi suklaata ja rahaa ja matkan Maltalle. Mä en oikeastaan tarvinnut mitään, joten oon kyllä enemmän kun tyytyväinen näihin :)
  12 Kalle osas yllättää mut tosi hyvin kun me juhlittiin joulua jo ennen mun matkaa ja se oli ostanut mulle tän ihanan Ralp Laurenin laukun! Olin alkuun ihan shokissa että näinköhän mä osaan käyttää tuota, mutta se on kulkenut sen jälkeen mun olalla lähes päivittäin :D Onneks toi yksilö on niin mahdottoman tilava, etten löydä siitä mitään negatiivista sanottavaa. 3 tää ei tartte edes sanoja!!! ♥ Kallelta tämäkin 4 Nämä ostin itelleni lentokentiltä piristämään jokapäiväistä elämää, tuo Ralph Laurenin yksilö on kyllä silkkaa rakkautta! 5 mummolta sain kaulakorun, korvikset ja läjän leivontakirjoja. Kirjat tulee kyllä varmasti käyttöön! 6 Lisäksi sain Body Stockin lahjakortin

Se niistä lahjoista tältä joululta. Nyt mun matkalaukku on pakattuna mun huoneen lattialla, on tyhjä olo ja pelonsekaiset tietämättömyyden tunteet kaikesta tulevasta. Neljän viikon päästä oon toivottavasti taas turvallisesti Suomessa (toivottavasti vähän ruskettuneena, heh). Me lennetään huomenna aamulla Las Palmasiin ja siitä alkaakin mun tietämättömyys. Se että missä tuun olemaan töissä ja missä asun on täysi mysteeri. Otan tän kuitenkin haasteena, tää on ollut mun haave pitkään. Vaikka oonkin parit viime päivät vaan itkenyt niin eiköhän matkalaukkuun pakatut salmiakit auta muakin koti-ikävää vastaan taistelussa, puhumattakaan siitä että parin viikon päästä saan sinne maailman rakkaimman ihmisen mun luo viikoksi :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti