keskiviikko 10. joulukuuta 2014

All I want for christmas is you

christmas

Tänään mulla on hyvä päivä! Mulla on vapaapäivä ja sain hyvää palautetta autokoulun kakkosvaiheessa. Lisäksi mä sain tänään mun objektiivin takasin. Se oli kolmatta kertaa huollossa ja oon kieltämättä repinyt monet hiukset päästäni sen takia ja kokenut raivonsekasia tunteita jo ihan liiaksi. Hain se viime viikolla ihan innoissani kotiin expertiltä ja kokeilin sitä heti kotiin päästyäni. Ja sama vika oli tallessa kuin huoltoon mennessä, niimpä se lähti takasin hoitoon ja nyt se palasi hyvin voivana takaisin, jipii :) Elämä siis hymyilee!
Pidemmittä puheitta päätin pitkästä aikaa toteuttaa listan mun tän joulun toiveista, joita ei kovin montaa enää ole nyt kun vuosia on taas tänä vuonna kertynyt yksi lisää. Ajatella että ensi vuonna mä oon jo 20... mutta nyt niihin lahjatoiveisiin:

1. Päästä ulkomaille! Matkalaukkuhan tässä jo pitäisi kohta etsiä, sillä ensi viikon sunnuntaina lennetään! Toive numero yksi siis jo toteutuu :)
2. The Fault In Our Stars-elokuva. Tää oli niin hyvä että haluan sen kotiin, jotta voin katsoa sen niin monta kertaa uudestaan kun vaan haluan.
3. Mä oon jo pitkään puntaroinut näiden housujen ostoa, mutta nyt mun ei enää tarvitse, koska mun toive on kuultu ja freddyt löytää tiensä munkin pukinkonttiin.
4. Raakasuklaata! Eikai tähän tartte mitään perusteluja...
5. ...ja lahjakortteja. Viime jouluna sain kaksi täysin hyödytöntä lahjakorttia, kauppaan josta en koskaan löydä mitään. Sain siis sata euroa budget sporttiin ja ostin sillä sykemittarin joka ei oo ollut mikään vuoden käytetyin vempele. Mun silmät ois varmaan sydämenmuotoset jos paketista paljastuis intersportin lahjakortti, sillä siihen kauppaan jos mihin saan kulutettua aikaa, ja rahaa.
6. Uus hiustenkuivaaja. Mua pelottaa aina hiuksia kuivatessa että mun hiukset syttyy palamaan, sen verran kuumana se käy! Ja jos kuivaimen erehtyy sammuttamaan kesken kuivaamisen, niin on kyllä ihan turha toivo saada sitä uudestaan päälle ja joutuu lähtemään kotoa märissä hiuksissa :(
7. Villasukkia ei voi sitten koskaan olla liikaa. Tänä jouluna mä haluaisin saada jotkut pitkävartiset jotka lämmittäis muutakin kun varpaita ja nilkkoja.
Vaikka tässä olikin mun toiveita, niin en kuitenkaan aio sulkea pois yllätyksiä, en missään tapauksessa!

Jouluaattona mä tuskin tulen saamaan yhtäkään lahjaa, osa tulee siis ennen- ja osa jälkeen joulun. Mun joulun vastasuus on hiukan haihtunut täksi jouluksi ja joulustressiäkään ei näy mailla halmeilla, sillä mä olen jo saanut onneksi kaikki tärkeimmät joululahjat hankittua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti