keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Elocass Day 1

Oho, lähes kuukausi kulunut siitä kun viimeks oon tuijotellut tätä tyhjää bloggerin teksatipohjaa ja nyt oon taas täällä! ...ja mukanani lähes tuhat läpikäymätöntä valokuvaa ja vielä videopätkät päälle sekä hyviä uutisia monelta kantilta!
Viime viikolla oli kolmas Elocassin workshop täällä Kouvolassa, jota olin oottanu Englannin matkasta lähtien. Käytiin ekana päivänä (sunnuntai) toivottamassa porukka tervetulleeksi ja saattamassa heidät hotellille. Maanantai-aamuna eli ekana kokonaisena päivänä mentiin sitten taas aamusta hotellille, josta meidän oli määrä kävellä koululle koko lössi mukanamme. Tästä alkaa siis kuvapäiväkirja siitä, mitä kaikkea noina neljänä päivänä oikein tapahtuikaan! 1 Koululle pääsyn jälkeen oli vuorossa alkulöpinät, kahvittelut ja speed datingin muodossa muihin tutustumista. 2 Meidän vieraita oli käsketty ottamaan mukaan ulkoiluun sopivat varusteet, sillä seuraavaksi oli vuorossa vaeltamissa Repoveden kansallispuistossa. Musta oli vähän hassua että vieraat oli niin haltioissaan meidän suomalaisesta luonnosta, kun meille se on ihan arkipäiväistä, haha! 3 Riippusilta oli yks ihmetyksen kohteista, kaikki ne riemunkiljahdukset ja jännittyneet ilmeet heidän ylittäessä siltaa olivat aika näkemisen arvoisia :D 4 Koko porukka kasassa yhdessä kuvassa!5 6 7 Ohjelmaan kuului myös lounastaminen Määkijän taukopaikalla, mulle pieni huilitauko oli paikallaan. Olin nimittäin koko viime viikon kipeänä mukana projektissa sillä mun ei annettu jäädä kotiin koska olin yks niistä oppilaista joka suomalaisista oli täyspäiväsesti mukana tässä. Perjantaina jäinkin sitten kotiin lepäämään, sillä mulla alkoi voimat olla jo ihan loppuun kulutettu.8 9 Lounaan jälkeen patikoitiin itsemme vesisateen saattelemana vielä laiturille, josta vesibussi haki meidät kohti Orilammen Majaa. Orilammella päästiin tutustumaan tiloihin, uusittuihin huoneisiin ja muutamiin mökkeihin, jonka jälkeen riennettiin saunomaan ja uimaan. Naisten saunominen meni vähän niin, että meitä oli eri maiden opettajat, pari ranskalaista tyttöä ja suomen tytöt. Uimaankin uskaltauduin pulahtaa, mutta sen jälkeen mun ääni hävisikin ihan kokonaan hetkeksi.
Saunomisen ja pikku ehostautumisen jälkeen mentiin suoraan seisovaan pöytään syömään vatsamme täyteen :)
10 Tässä olikin eka osa tästä päiväkirjasta, palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti