torstai 23. lokakuuta 2014

Dressed like a 50's lady

1 2 Heippa! Musta alko tuntumaan, että olis aika päivitellä tänne vähän vuorostaan viime aikojen tapahtumia ja kuulumisia. Viime lauantaina oltiin Kallen kanssa Kotkassa kaksilla 25-vuotis syntymäpäivillä ja nää oli sattumoisin teemasynttärit ja aiheena oli 1900-luku. Mä pukeuduin 1950-lukua jäljitellen ja omasta mielestäni onnistuin lyhkäsen varotusajan huomioon ottaen hyvin. Mekon löysin Ginasta ja asusteet Glitteristä. Kengät on ostettu joskus päättäreihin ysillä, enkä muista mistä ne on, oman kaapin perukoilta jokatapauksessa. Just vikoilla sekunneilla ennen lähtöä tein kuitenkin järkevän päätöksen ja vaihdoin korkkarit balleriinoihin.
Ilta oli ihan hauska, vaikka luulin etten tuu tuntemaan sieltä ketään, mutta onneks maailma on kuitenkin sen verran pieni ettei yllätyksiltä todellakaan vältytty :D Yövyttiin sitten Seurahuoneella ja käytiin syömässä ah niin ihana hotellin aamupala. Ois tehny niin mieli jäädä vaan nukkumaan koko loppupäiväksi sinne, mutta huone piti luovuttaa. En kumminkaan luopunut mun nukkumishaaveista vaan meille päästyä oli taas pakko päästä nukkumaan...

Musta tuntuu etten tee nykyään muuta kun nuku ja käy töissä, oon ollu jo monta kuukautta huolestuttavan väsyksissä koko ajan, kun päivä menee näin; herään, käyn koulussa, nukun, käyn harrastuksissa ja taas nukun. Kyse ei oo liian lyhyistä yöunista, vaan nyt puhutaan sellasesta unimäärästä kun 8-9 tuntia plus päälle vielä kahden tunnin päikkärit. Toivon todella, että tilanne alkais ees vähän normalisoitua pikkuhiljaa. Onneks meneillään oleva työssäoppiminen antaa mulle mahdollisuuden nukkua enemmän ja pidempään. Kaksi ja puoli viikkoa on nyt kulunut anniskelun työssäoppimisen parissa ja toiset melkein kaks olis vielä jäljellä. Sen jälkeen mä oonkin sitten niin lomalla yhden viikon ennen kouluun paluuta! Harmi että tää työssäoppiminen kestää vaan kuukauden, olisin niin mielelläni ollu pidempäänkin, sen verran kivan työssäoppimispaikan oon onnistunu löytämään! Oon nytkin päässyt 01.15 töistä ja nyt on silmät niin ristissä, että ihan pakko mennä taas mun lempipuuhan pariin, eli nukkumaan, laters :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti