maanantai 20. lokakuuta 2014

Dinner of Elocass

1 2 3 4 5 6 7 8 9 No niin, tässä olis ihan vihoviimeset kuvat Elocassin kolmannesta workshopista. En tiiä mitä sanoisin enää tästä kaikesta, siitä millasia hetkiä sain taas kokea projektin parissa jo kolmannen kerran. Oon onnellinen mun saamista mahdollisuuksista, ennen kaikkea oon suunnattoman kiitollinen. Tän projektin ansiosta oon mm. päässy toteuttamaan sitä mitä rakastan eli matkustanut projektin takia sekä Saksaan että Englantiin ja kokenu henkeä salpaavia maisemia ja ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Oon pelännyt kuollakseni lentokoneessa myrskyn keskellä ja hymyillyt aitoakin aidompaa hymyä saadessani toteuttaa projektia just niiden ihmisten kanssa ketkä on mukana olleet. Tää saattoi olla mun vika kerta projektin parissa, joten nyt saattaa olla viimeisen kerran aika sanoa Kiitos.

Mun matkustelut sen sijaan ei oo loppumassa ihan toviin. Sain viime viikolla tiedon, että pääsen marraskuun lopulla edustamaan meidän koulua Kultainen Kapusta-parikilpailuun kokkailun tiimoilta. Lisäksi jouluksi lähden perheen kanssa viikoksi Maltalle, jossa oon halunnu päästä käymään jo pitkään! Sää siellä ei tuu olemaan silloin mikään hellekeli, mutta aivan varmasti parempi kun Suomessa jouluna ;) Sieltä paluun jälkeen alkaakin jo seuraava lähtölaskenta, sillä tammikuussa mä lähden NELJÄKSI viikoksi Puerto Ricoon Kanariansaarille työssäoppimaan. Toki Suomeen jää niin paljon ihmisiä joita tuun tona aikana kaipaamaan, mutta otan tän sellasena once in a lifetime-kokemuksena, sillä tollasta mahdollisuutta tuskin ihan heti uudestaan tulee ja ootankin jo sitä lämpöä todella paljon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti