perjantai 5. syyskuuta 2014

Sanaton

1 2 3 4 5 ...niin, edelleen. Niinkun kuvistakin voi nokkelat huomata niin oltiin Nannen, Jennan ja Miikan kanssa Cheekin Olympiastadionin keikalla, siis sillä oikeella stadionkeikalla eli lauantaina. Mun ei varmaan tartte hehkuttaa aihetta ollenkaan, tästä on varmasti asiasta kiinnostuneet jo kuulleet kaiken mahdollisen, vaikkei tota fiilistä voi sanoin kuvaillakkaan, mahtavuutta ♥
Blogin puolella on ollut aika hiljaista viime aikoina, kun oon pyrkiny hoitamaan koulujuttuja ja muita juttuja ajallaan valmiiksi. Nyt oon kaiken tältä erää saanut valmiiksi, joten oli hyvä sauma tulla raapustelemaan vähän kuulumisia. Aika on kulunut pääosin yhden ison asian tiimoilla, mutten siitä aio täällä vielä puhua turhan stressin välttämiseksi. Lisäksi oon ravannut kielikoulutuksessa ja saanut palautettua kaikki näyttösuunnitelmaan vaadittavat jutut. Ai mikä kielikoulutus? Niin, oon lähdössä Puerto Ricoon ens tammikuussa kuukaudeksi työssäoppimaan! Lisäks on pitäny palauttaa tietopaketti omasta kohteestaan ja vielä on kyllä paljon tehtävä töitä sen eteen, että pääsen oikeasti lähtemään. Voiton puolella kuitenkin ollaan enkä malta millään odottaa!
Nyt pitemmittä puheitta kuitenkin painun pakkaamaan taas laukkua, sillä oon lähdössä viikonlopun viettoon Kausalan suunnille. Tiivistettynä lyhyesti viime aikaista elämää, oon onnellinen, elämä hymyilee ja mulla on kaikki hyvin tänään, palailemisiin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti