tiistai 19. elokuuta 2014

You let me lose my shadow

Ai mitä mulle kuuluu? No, ensimmäinen viikko vierähti jo nopeasti kaupungistuen, eikä tää oo ollenkaan niin paha kuin ajattelin. Vaikka en nää enää joka päivä samoja tuttuja turvallisia naamoja, niin osaan silti olla ilonen siitä mitä mulla on. Okei, en oo ollut poissa Kausalasta kokonaan, torstaina ja perjantaina olin illat ja lauantaina jäin sitten ikean reissulta suoraan sinne. Vietin Kallen kanssa taas lähestulkoon kaiken vapaan aikani mitä vaan viikonlopulta löytyi. Perjantaina käytiin moikkaamassa Siiriä ja lauantaina Annikaa pikaisesti. Lauantaina opin myös joten kuten pelaamaan Yatzya! :D Sunnuntaina en sitten tehnytkään mitään erikoista, katottiin kaksi leffaa ja illalla kokosin mun uudet huonekalut loppuun. Huonepostausta voisin ehkä jossakin vaiheessa suunnitella, mutten ihan vielä koska tavarat eivät ole todellakaan vielä löytäneet omia paikkojaan täällä :)
Toka kouluviikkokin on vierähtäny hyvin käyntiin kahen ravintolapäivän siivittämänä. Maanantaina olin jälkkärissä ja ohjelmassa oli marjabanoffee ja tänään sitten jatku raflailut lohimoussen ja tiikeromuffinssien valmistuksella. Hyvin oon siis päässyt tähän kokkailun makuun, mitä ei muuton takia ole hirveämmin tullut harrasteltua. Loppuun vielä parit räpsyt Hiidenvuoren reissulta kun ei ole ollut aikaa muuton jälkeen kameraan valitettavasti tarttua :/ 1 2 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti