lauantai 9. elokuuta 2014

Holding me close until our eyes meet

1 2 3 4 6 7 Käytiin yhtenä iltana Nannen ja Léonin kanssa kipuamassa Hiidenvuorelle ja tässä ois eka satsi siellä otetuista kuvista. Vaikka aurinko oli vähän haastavassa asennossa, niin näistä tuli kyllä mun mielestä kivoja :)
Kohtapuoliin olis tarkotus lähteä viettämään mun vikaa iltaa paikkakuntalaisena, enkä kyllä millään tahdo lähteä pois täältä. Takaisin on lyhyt matka ja tuun suurella todennäkösyydellä viettämään vielä paljon aikaa Kausalassa, muttei se silti ole täysin sama. Huomenna kerään mun tavarat (joita on muuten vielä ihan järkyttävä kasa pakkaamattakin) mukaani ja heitän hyvästit tälle kämpälle jossa ei nyt kuitenkaan keretty elellä edes kahta vuotta. Oon kuitenkin innoissani siitä remontin tuoksusesta uudesta huoneesta ja iki-omasta vaatehuoneesta jota oon aina toivonut!
Nyt mä lähden valmistautumaan iltaan, tänään (tai siis jo parhaillaan) on käynnissä omankylän Villen Mesta road rock! Viime vuonna sen aikaan olin just palannu Turkista kotiin, enkä jaksanut millään raahautua porttien sisäpuolelle, tällä kertaa siis toisinpäin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti