tiistai 8. heinäkuuta 2014

Roosan rippikuvat

1 2 3 4 5 Aika on taas vierinyt turhankin nopeesti ja äsken huomasin mun kuvatiedostoissa muokkaamattomat räpsyt joita otin Roosasta sen rippijuhlissa kesäkuussa. Nää kollaasit ei oo ihan paras tapa tuoda tämän tapaisia kuvia esille, mutta tarkemmin ajateltuna vielä huonompi olisi ollut laittaa ne yksittäin. Miun mielestä näistä kuvista tuli tosi kivat, maanläheiset ja pirteen kesäiset :)
Kesäflunssa puskee päälle edelleen, harmittaa kun ei taaskaan pääse treenaamaan. Alkaa pikkuhiljaa riittämään nää hengenahdistukset sun muu kaikki yhtä kiva, mutta kyllä tästäkin selvitään! Oltiin muuten eilen tyttöjen kanssa extempore roadtripillä Kuopiossa. Lähettiin ilta-auringon paisteessa täältä ajelemaan, vietettiin Kuopiossa yöllä aikaa sen kolme tuntia ja ajeltiin Ruotsinkylään palauttamaan auto kuudeksi. Kyytiähän meillä ei kotiin ollut, joten päädyttiin nukkumaan lyhyehköt aamu-unet Annikalle ja sieltä kiirehdinkin jo takaisin kotiin ja juhlistamaan mummon syntymäpäiviä. Oon tässä jumisena istuskellut muutaman tunnin ja mietiskellyt, että mitähän täksi illaksi oikein kehittelisi, meinaa nimittäin tää lomailu käydä aika rankaksi haha :D

Yks asia mistä en oo maininnut blogissa ollenkaan velloo just nyt mun päässä ja oon päättänyt tällä sekunnilla kertoa siitä myös täällä. Tää asia on ollu mulla tiedossa muistaakseni huhtikuusta asti mutta varmuus asiaan tuli kesäkuussa. Mä siis muutan kesän aikana pois. En kauas, mutta kuitenkin. Tottakai tää helpottaa mun koulunkäyntiä ihan pirusti, sillä en joudu enää viettämään useita tunteja päivistäni busseissa. Ajatus pelottaa mua ihan törkeesti, koska oon asunu nyt 19 vuotta tässä pikkukylässä ja nyt mun ihan oikeesti on muutettava Kouvolaan. Remppaa ois tehtävä ja koko elämä pitäisi pakata lukuisiin ruskeisiin pahvilaatikoihin.
Oon yrittämällä yrittäny löytää tästä positiivisia puolia, koska tottakai niitäkin löytyy. Sali tulee olemaan paljon lähempänä, kouluun pyöräilee parissa minuutissa ja saan enemmän sitä kaivattua omaa tilaa. Omalla tilalla tarkoitan omaa huonetta, sillä vaatehuoneessa asuminen raastaa aika reippaasti jo hermoja.
Totuus on kuitenki se, että vaikeinta tulee olemaan mun rakkaimman harrastuksen jättäminen tänne. Mä en voi enää lähteä keskellä yötä hälytyksen tullessa juoksemaan kohti asemaa ja mun harrastaminen rajoittuu. Yritän kuitenkin käydä yhtä usein harkoissa kun ennenkin, en vaan tiedä miten se tulee tapahtumaan käytännössä. Nyt joku tietysti miettii, että miksen mie sitten vaihda VPK:ta? Sitä en tahdo tehdä, sillä toi porukka tuntuu niin kotoisalta ja oon viettäny viimeiset 9 vuotta tossa porukassa, eli vaihtaminen ei tulisi kuuloonkaan.
Tällä hetkellä tuntuu kirjaimellisesti siltä, että ihan kaikki jää tänne. Tottakai mulla on aina täällä se toinen koti, mutta sen lisäksi myös mun työpaikat on täällä. Mun melkein kaikki kaverit ja läheisimmät ystävät on Kausalassa ja mua pelottaa että mä oikeasti erkaannut välimatkan takia mun lähimmistäni ja jään yksin. Mä en todellakaan uskonut että tää tulisi olemaan näin vaikeata. Vuoden päästä jonkinlainen muutto olisi kuitenkin ollut edessä, mutta silloin asia olisi ollut täysin eri. Kaikesta kuitenkin selvitään ja elämässä tulee takapakkeja, mutta niistä opitaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti