maanantai 21. heinäkuuta 2014

recent

1 2 Nike free 5.0 99.90€ Intersport
mä oon näiden oston jälkeen vaan tuijottanut näitä, nää on niin nätit haha :D3 4 Uusia Vanseja kaksin kappalein, Junkyard (punaiset 64,95€) ja (harmaat alessa 30€) Noi harmaat violeteilla nauhoilla oon muuten myymässä pois joten jos jotakuta (tuttua) kiinnostaa niin huomio!! Myyn ne siis käyttämättömyyttään, sillä ne oli alunperinkin miulle liian suuret miun kapean jalan takia. Koko on siis 39. 5 Nää kaikki Lumenen tuotteet YHTEENSÄ 15€ Megasta. Siellä oli sellanen tarjous että puolen litran pussin sai täyttää noilla tuotteilla niin täyteen kun vain sai mahtumaan, ja me saatiin äitin kanssa 14 eri tuotetta tungettua, joten aika naurettavalla hinnalla kaikki lähti! 6 7 8 Iphone 5s gold 745€ Gigantti 9 kaikki kuoret Miniintheboxilta 10 autolaturi, suojakalvot ja adapteri myöskin miniintheboxilta 11 objektiivit iphoneen myös miniintheboxilta, nää on ihan rakkautta! Esimerkiks fisheyellä otettuja kuvia on pari mun instagramissa (anniiemiliaa)12 The fault in our stars-kirja Suomalaisesta kirjakaupasta 9,95€ & pinkki suojakuori 11,90€ Glitteristä

Huh, on tullut parina viime viikkoina pistettyä vähän rahaa palamaan...mut eikös se ole ihan normaalia ostaa kolmet uudet kengät viikossa? Onhan? On tullu shoppailtua monia sellasia juttuja mitä ei yleensä tule ostettua kuten pensseleitä, tapettia ja maalia. Kävin perjantaina maalaamassa mun vaatehuoneen ja tänään mun huoneen yhden seinän. Mun uus vaatehuone on isompi kun mun tän hetkinen huone, enkä malta oottaa että pääsen roudaamaan mun kaikki kengät sinne, vihdoin niille on kaikille tilaa! Niitä kun on päässyt kertymään omien laskujen mukaan ainakin se 24 paria... En aio varmaankaan pahemmin kuvia sieltä laittaa ennen kun kaikki on valmista, joten kuvia uudesta kämpästä saatte vielä odotella. Oon ollu innoissani kun oon taas päässyt kunnolla sisustamaan ja remppaamaan sekä toteuttamaan itteäni. Innoissani oon ollut myös siitä, että oon saanut asua jo kaksi kokonaista viikkoa ihan yksin. Vaikka onhan tässä huonojakin puolia, kuten kaikki kotityöt pitää tehdä ihan yksin...
Viime viikolla pitkän kipeilyn jälkeen pääsin vihdoin takaisin asian ytimeen, eli treenaamaan. Käytiin testaamassa combatin "uusi" ohjelma ja tänään olikin uusintakierroksen vuoro! Käytin myös tilaisuuden hyväksi ja kävin ulkoiluttamassa mun uusia juoksupopoja, ah nää on niin ihanat jalassa!
Huomenna oliskin taas vuorossa aikanen herätys, lähdetään nimittäin Nannen kanssa kohti Linnanmäkeä tarkotuksena viettää siellä päivä laitteissa kieppuen. Nyt painun siis kipinkapin suihkuun ja jatkan vielä jokusen tovin rentoilua, ah ihana kesä(loma).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti