keskiviikko 30. heinäkuuta 2014

It's the only thing that makes us feel alive

Viime lauantaina meillä oli vpk:n letkurieha Ravilinnan saharassa. Letkurieha tarkoittaa siis oikeastaan kalustokilpailuja mutta ne ovat olleet nyt myös viiden vuoden välein meidän vpk:n syntymäpäivät. Tänä vuonna vuosia kertyi mittariin 85! Koottiin aika kiireellisellä aikataululla meille naisten sarjaan joukkue ja vaikeuksien kautta voittoon saatiin tiimi kokoon. Ja voittoon myös muutenkin, sillä mehän tosiaankin voitettiin kultaa ;) (mitään vaikutusta tässä ei tosiaan ollut siinä, että oltiin ainut joukke sarjassa, eihän..?)
Kisat olivat ns. pimeät, eli me ei tiedetty etukäteen mitään radasta ja ennen suoritusta istuttiinkin rivissä oranssit haalarit päällämme paloasemalla valittaen tuskastuttavasta kuumuudesta. Kello lähti käyntiin kun saatiin kilpailukäsky kätösiin ja sitten se olikin menoa! Niin, tasan kahdeksan minuutin ajan, mikä ei ole mikään loistoaika, mutta tää oli oikeastaan meille kaikille ensimmäinen kisa naisten sarjassa, joten ei tästä jäänyt mitään hampaankoloon. Välillä olin kyllä pihalla kun saapas mutta pääasia oli, että meillä oli hauskaa.
Illalla kun kaikki työt oli tehty lähdettiin kohti varsinaisia pippaloita. Meillä oli tiedossa saunaa, ruokaa, juomaa, paljuilua, uintia ja omaa ohjelmaa. Mulla oli suurimman osan ajasta ihan älyttömän hauskaa, enkä voi väittää etteikö olis muillakin ollut. Uin kylmässä kymijoen vedessä minkä kerkesin ja vietin paljon aikaa paljussa istuen ja koko ilta oli kokonaisuudessaan, noh... nauruntäyteinen. Illanvietosta mulla ei ole kuvia, mikä on oikeastaan oikein hyvä asia. Päivän kisoista kuitenkin kuvamateriaalia löytyy, sillä miulla oli seka 7D että 450D mukana ja kamerat seikkailikin pääosin Janinan, Tinjan ja Nooran huostassa. Itekkin kuvailin mitä kanttiinissa tiskin takana ololtani kerkesin:
ainiin, oon numero 48 jos joku miettii :)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Kaikki Iitin VPK:n mitalistit, aika hyvin eikö ;) 10 Tää viikko onkin kulunut sitten ihan toisenlaisissa merkeissä. Maanantaina toki kävin pitämässä junnuharkkoja ja pidettiin pienille oma "juhla" koska meilläkin oli ollut sellainen lauantai-iltana. Makkaraa, lettuja, jäätelöä, puheita ja ohjelmaa, siinä kaikki tiivistetysti.
Heti kyllä huomaa kuinka mulla onkaan ollut tylsää tällä viikolla, kun suurin osa kavereista huitelee töissä ja kukin missäkin sekä Sarakin lähti takaisin puuduttamaan koulun penkkiä, eli mie oon ollut ihan yksinäni. Oon katsonut uudestaan Awkwardin ykköskauden ja tällä kertaa senkin putkeen. Netflix on ollut mun paras ystävä muutenkin tällä viikolla, oon alkanut katsomaan jotakin sarjaa ja katsonut kolme elokuvaa. Tänään aktiviteetit onkin ollut vähän erilaisia, kun aamulla äiti laitto viestiä, että mä voin alkaa nyt pakkaamaan, sillä meidän kämppä on saatu myytyä! Ristiriitaset tuntemukset mulla on silti edelleen päällä. Oon saanut jonkun verran pakattua, mutta paljon on vielä jäljellä niin tyhjiä laatikoita kun tavaraakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti