sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

flowers

1 2 3 4 5 6 7 8 Käytiin Nooran kanssa pari viikkoa sitten räpsäsemässä muutamat kuvat ja olihan se pakko vähän mekkoilla, kun niin harvoin miun päällä noita mekkoja näkyy. Ulkona on ihana sää ja koko päivän mun on tehny mieli mennä ottamaan väriä pintaan ulos, mutta oon nähny parhaaks jättää sen väliin, sillä perjantaina paloin aika kiitettävästi käsistä ja yläselästä, auts. Nyt alkaa punotus laskea ja thank God ei nahkat lähteny. Ihoa kuitenkin aristaa niin paljon, että oon parhaani mukaan peittäny käsivarret ulos mennessä ja rasvannu käsiä ku hullu.
Eka työviikko on muuten jo pulkassa! Oon ollu tyytyväinen mun työhön, eikä yhtenäkään aamuna ole ollut sellasta fiilistä että jäisin mielummin kotiin. Ollaan leikitty, pelattu, otettu aurinkoa, rakenneltu hamahelmiä (ohjaajien kesken :D), leffailtu ja käyty vähän reissuillakin pienten kanssa! Voisin vaikka sanoa, että rennompaa kesätyötä saa hakea. Ens viikkokin näyttää ohjelmaltaan hyvältä ja tuntuu kivalta mennä taas huomenna aamulla töihin.

Oon itekkin yllättynyt siitä, miten monta läpikäymätöntä kuvaa mulla tuolla koneen kansioissa lymyää joten nyt on ihan pakko ottaa itteäni niskasta kiinni ja jatkaa niiden läpikäymistä, halusin vaan sanoa heipat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti