perjantai 27. kesäkuuta 2014

act like ridiculous

1 2 3 4 5 6(kuvat toukokuulta Mikkelistä Veikon Malja SM-kisoista)
huh, päätin käyttää synkkäsäisen vapaa-illan hyväkseni ja tarttua hiireen tarkotuksena muokata koneen uumeniin unohtuneita kuvia! Mulla kyllä soitettiin töistä, että tulisinko räpsäsemään kattauskuvia, mutta katsoin ulos rankkasateeseen, ja vihdoin osasin yhden asian joka on taas viime aikoina ollut niin vaikeaa. Osasin nimittäin sanoa ei! Helpotuin ihan älyttömästi, koska oon niin kova stressaamaan ja ottamaan liikaa vastuuta kontolleni. Tänään aion vaan olla, enkä huomenakaan töihin aio suunnata.
Mulla loppui tänään kuukauden kesätyöurakka kesäkerhossa! noin 140 lasta ja kuukausi nimien opettelua, leikkimistä, pelaamista ja hauskaa tekemistä. Sylissä viihtyviä takiaisia ja toinen toistaan sulosempia pikkusia :3 Mun oman ryhmän muksut oli sieltä pienimmästä päästä ja vanhempien lasten kanssa en ihan kauheesti ollut tekemisissä. Aloin ajattelemaan kauheesti, sitä millanen mie oon ton ikäisenä ollut, ja kuinka vanhaksi sitä nyt itsensä oikein tunteekaan. Meillä oli tosiaan 11 vuotta ikäeroa ryhmäläisten kanssa, mutta kyllä niitä yhteisiäkin juttuja paljon löytyi mitä pystyttiin puhua ja tehdä. Kuukauden aikana mm. käytiin leffassa pari kertaa, käytiin jäätelökioskilla, retkeiltiin muutamalle leikkikentälle, pelattiin norsupalloa, askarreltiin PALJON, roikuttiin liaaneissa, pelattiin korttia ja  discoiltiin sekä paljon muuta. Opetin lapset pelaamaan paskahousua ja tanssimaan macarenaa. Tänään meillä oli esimerkiksi naamiaiset, ite olin tosi tylsästi pukeutunut jumpiniin ja punaiseen pipoon, mutta ne ajoi asiansa enemmän kuin hyvin! Nyt oonkin sitten ihan hukassa, että mitäs mie teenkään loppukesän?

Noh, sunnuntaina lähden ainakin Poriin! Neljä vuotta on kulunut ja on taas aika leiriytyä viikoksi palokuntanuorten suurleirille ainakin 3000 muun kanssa. Kelit ei just nyt näytä kovin lupaavilta, mutta eiköhön me hyvä leiri silti saada aikaiseksi, vaikka teltoissa nukutaankin. Oon tänäkin kesänä ohjelmassa töissä viime kesän leirin tavoin. Luvassa näyttäis olevan ainakin ulkoilmadiscoilua, kiipeliä, pomppulinnoja, vesipuistoa, askartelua, olympialaisia, SM-sankkari, Drive In-movie sekä Viksu-Jazz. Tekemistä siis riittää, mutta veikkaan että luvassa on ihan tarpeeksi rento viikko siltikin! Lähdetään kohti Viksu 2014-leiriä 8 aamulla sunnuntaina ja palailen luultavasti rättiväsyneenä seuraavan viikon lauantaina, mutta silti, oon innoissani mitä toi viikko pitää sisällään!

EDIT: enhän mie nyt taaskaan kotona iltaani vietäkkään...äly ja väläys lähtee meinaan liikenteeseen ja lähdetään heittämään Nennan kanssa pieni Road Trip, aapua :D

2 kommenttia:

  1. Ihanaa et siel leirialueel on ees joku yhtä fiksu kun minä :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. uuu jes! Onki ollu ikävä fiksui juttui :'D

      Poista