sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Vaniljainen triplasuklaakakku

1 2 3 Tein eilen tollasen kuvissa näkyvän leipomuksen, jonka voisin nyt nimetä vaikkapa vaniljaiseksi kolmen suklaan kakuksi. Törmäsin kaupassa uuteen vaniljalla maustettuun tuorejuustoon ja päätinkin korvata sillä normaalisti käyttämäni maustamattoman version ja tuli kyllä kiva vivahde makuun, pakko myöntää! Kakussa oli siis kolme väliä ja jokaisessa eri suklaasta tehty täyte. Päälle tein suklaaganachen ja marmoroin sen valkosuklaalla. Reunoja pääsi koristamaan suklaakerma ja pikkusina yksityiskohtina vaaleanpunaset sokerinonparellit. Aluks olin vähän tyytymätön lopputulokseen, mutta nyt enemmän kuvia katselleena oon tohon itseasiassa aika tyytyväinen! :) Tekasin siinä sivussa vielä pohjan jämäpaloista ja täytteistä toisen pienemmän kakun mutta siitä ei nyt ole kuvia.

Oon nykyään tosi tyytyväinen siihen, miten vietän/kulutan mun viikonloput. Tää viikonloppu oli esimerkiksi taas tosi rentouttava. Perjantaina jumppaa, saunaa ja hedelmien napostelua ja aikasin nukkumaan. Lauantaina aamusta aikasin ylös ja lähdettiin pilatekseen, sitten lempipuuhaa eli leipomista ja illemmalla Sara saapu mun seuraks kun olin taas yksin kotona. Tekasin meille täytetyt proteiinipaprikat ja käytiin tsekkaamassa hurjempaakin hurjempaa iltaelämää ja puhuttiin henkeviä. Sunnuntaina melko ajoissa taas ylös, rentoilua ja extempore juoksulenkki vesisateessa. Muuta en olis voinu toivoakaan, mä oon onnellinen.

4 kommenttia:

  1. Mielettömän hienon näkönen kakku! :)

    http://fotosbyessi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. näyttää ihan sikahyvältä toi kakku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos, pakko myöntää että sitä se myös oli! :D

      Poista