tiistai 4. helmikuuta 2014

Raw Chocolate

1 2 3 4 5 6 Käytiin perjantaina pyörähtämässä Veturissa ja mukaan tarttu raakasuklaan valmistuspakkaus josta olin lukenu paljon ja moneen otteeseen. Suklaa kuuluu muutenkin mun heikkouksiin ja olihan tota pakko päästä itekkin kokeilemaan. Hinta oli suolaset noin 25€, eli tota herkkua ei tuu varmaankaan usein ostettua. Tuossa tuli mukana gojimarjoja ja hetken googlettelun jälkeen päädyin jättämään ne pois, sillä ne aiheuttaa useille tomaatti-allergisille oireita. Napsin niitä kuitenkin suuhuni pelkältään, kun en uskaltanut koko massaa tärvätä siihen, että oonkin allerginen. Tein niistä sitten maistelun vuoksi neljä tollasiin pikkuvuokiin. Korvasin gojimarjat koko massasta pakastekuivatulla mansikalla ja cashewpähkinöillä, eli kolme herkkua samassa paketissa!
Mun herkkulakko sattu loppumaan just sopivasti viime lauantaina, joten tartuin tuumasta toimeen ja alta aikayksikön mulla oli nenän edessä lauantaina sydämen muotoinen levy tota omatekoista herkkua. Ekan suupalan jälkeen en ollu yhtään varma mitä mieltä olisin, mutta niinhän siinä kävi, että koukkuun jäätiin! :D Pikkuvinkki tutuille, jos joskus on vaikeuksia keksiä mulle lahjaa esimerkiks synttäreinä, niin tollasen paketin tuomisella ei tuu aiheutumaan pettymystä, haha. Tänään mussutin vikat palaset ja ikävähän tässä jo on, niin hyvältä toi maistu.
Pakko silti antaa vielä toinenkin vinkki, eli jos ei ole tumman suklaan ystävä laisinkaan, niin en mie suosittele suuria summia tohon tärväämään jos on ostoa ajatellut :)

Maanantaina mulla alko 7 viikkoinen urakka työssäoppimisen parissa. Oon nyt nää kaks päivää miettiny taukoomatta mun tulevaisuutta ja saanu aika selkeet sävelet pääni sisällä. Enää nää vähän alle 1,5 vuotta ja sit se on ohi! Nimittäin opiskelu tossa koulussa, sillä mua ei tälläkään hetkellä kiinnosta palata koulun penkille.
Kello ei nyt oo toissaan edes yhdeksää, mutta oon melkosen rättipoikkipinossa tän päivän extra-treenin jälkeen jonka kävin pitkästä aikaa vetäsemässä paloaseman salilla, joten lähen painamaan nyt pääni tyynyyn!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti