torstai 27. helmikuuta 2014

Life lately

1 2 3 4 5 Moikka! Viime aikoina ei oo kyllä mennyt ihan putkeen ja sanon sen suoraan... Sunnuntaina viikko ennen loman alkua (eli yli viikko sitten) aloin kärsii pikkuhiljaa flunssan oireista ja jätin jumpat välii etten vaa vauhdittas kipeeks tuloa riehumalla salilla. Eihän se mitään auttanu ja jo keskiviikkona mut lähetettiin ekaa kertaa kesken päivän töistä kotiin ja sama toistu torstaina. Perjantain makasinkin jo sängyn pohjalla harmikseni. Treenailu on siis jäänyt väliin jo reilun viikon verran ja enpä muista aikaa kun tällänen tauko olisi ollut. Kaikista huvittavinta kipeeksi tulossa tais olla se, että toi oli oudoin flunssa jonka oon koskaan kokenu. Mulla ei ollut nukkumisessa ja syömisessä oikeestaan mitään vaikeuksia (joita yleensä kipeänä siis on). Sen sijaan mun ääni lähti pahemmin ku koskaan aikasemmin. Siis kirjaimellisesti lähti kokonaan! en voinu ilmasta mielipiteitäni ku kirjottamalla, nyökkäilemällä ja hyvinä hetkinä kuiskaamalla. Olin ihan raivona jokainen kerta kun multa kysyttiin jotain kun en voinut vastata. 5 kokonaista päivää ilman ääntä kulu ja mun teki mieli itkee ja polkea jalkaa kun se ääni ei vain ottanut palatakseen. Tänään kuudetta äänetöntä päivää eläessä naps vaan se palasi!! Ja just kun mulle oltiin saatu lääkärikin varattua... Pakko myöntää, että nyt illalla oon rakastanu omaa ääntäni ihan tosissani :D Mun loma on kulunut lepäillessä kun treenatakaan en ole voinut. Maanantaina kävin kiusaamassa tätä kurkkua jäähallilla kun junnuilla oli virkistys ja oltiin luistelemassa. Mun luistelut loppu kyllä lyhyeen kun keuhkoihin rupes sattumaan tän kipeilyn takia, joten keskityin sitten arkistoihin kuvien räpsimiseen.
Loma on siis mennyt tosi rennoissa merkeissä, oon mm. panostanut aamupaloihin enkä oo välittänyt siitä, että kello on ollut yli neljä kun oon niitä syönyt. Nyt on kuitenkin loma ja saan hyvin stressiä purkailtua just näin.
6 7 8
Tilasin viime viikolla Fitnesstukusta kuvissa näkyvän Charlotte Perrellin fitnesspaketin (54,90€) joka piti sisällään kaks säkkiä protskua, sheikkerin, proteiinipatukoita ja vitamiineja. Samoihin postituskuluihin lisäsin vielä purkin vihreää teetä, kun nekin oli tarjouksessa niin ajattelin kokeilla. Noi proteiinit tulee helpottamaan mun arkea, että luultavasti tuun niistäkin kirjoittamaan jonkintyyppistä arviota kunhan pääsen niitä testailemaan.
Äsken värjättiin mun järjetön juurikasvu pois, koska olihan marraskuun värjäilystä jo tovi vierähtänyt. Huominen (ja ylihuominen) kuluu pakkaillessa koska perjantaina otetaan autojen keulat kohti Haminaa ja Kaspelin talvileiriä. Jännittää taas vähän, että miten me selvitään. Selvennykseksi siis se, että me nukutaan siellä puoljoukkueteltassa ja ulkonahan on pakkasta :D Leirin jälkeen on aina oman kodin arvostus kyllä ihan huipussaan kun pääsee lämpöseen suihkuun, voi lämmitellä varpaitaan sisätiloissa ja voi nukkua yöunet ilman kipinävuoroa omassa sängyssään.

Ai niin! Se linkkaa blogisi-postaus taisi kuolla ennenku se kerkes edes alkaakaan. Blogeja linkitettiin niin vähän, että oon puntaroinut kahden vaiheilla teenkö niintä edes postausta. Saa nyt nähdä, jos vaikka innostuisin jonkun postauksen yhteydessä mainitsemaan jotakin? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti