keskiviikko 29. tammikuuta 2014

New sports accessories

Linkatkaa teidän blogeja tänne! 1 Nike Free W 5.0 TR Fit4 99,90€ (126,50€) Intersport
Näitä uuden malliston värejä olinkin jo ootellu jonkun aikaa ja heti kun nää yksilöt mainoksesta bongasin, niin olihan ne pakko kotiuttaa! Ennen tätä kävin salille ja ryhmäliikuntatunneilla mun Niken juoksukengissä ja kaikki tietää ettei ne oo parhaat mahdolliset siihen tarkoitukseen...Oon niin rakastunu näihin, että kyllä kelpaa treenata!♥ Näissä kavereissa ei oo näiden kahden käyttökerran jälkeen ilmennyt muuta huonoa, kun näin alkuun noi pohjat on tosi liukkaat. 2 3 4 Ja taas Nikeä, tällä kertaa juomapullon muodossa 7,90€ (10€)5 Miulla oli joulusta 100€ arvosta lahjakortteja Budget Sporttiin ja sieltä lähti mukaan vihdoin sykemittari! Arvoin M1 & M2 mallien välillä ja myyjä oli heti sitä mieltä, että mun lajien perusteella jälkimmäinen olisi paljon kannattavempi vaihtoehto. Ulkonäkökin oli kivan pirtee, eikä hintakaan hirveästi korkeempi, joten valinta oliki jo tehty. Tääkin oli tarjouksessa muiden mun ostamieni juttujen tapaan 89,90€ (100€) 6 7 Ja tämänkin ostin, koska oon mainostuksen uhri...

Mun tää viikko on kulunu kokeisiin luvun merkeissä ja olin stressanu matikan koetta enemmän ku pitkään aikaan, joten otin ja tein jokaikisen koealueen tehtävän (58kpl) uudestaan. Ja kyllä muuten kannatti, sillä kolmonenhan sieltä putosi! Huomenna ravintolaa ja oon jälkkärissä, jee! Perjantaina edessä olisi vielä äikän ja enkun kokeet sekä psykan oppimistehtävän palautus ja tää jakso oliskin siinä. Ens viikolla alkaa 2 kuukauden työssäoppiminen ja paikka on miulle tavallaan tuttu entuudestaan, koska onhan siellä itse tultu syötyä se kolme vuotta :D En melkeen malta oottaa sitä, ettei tartte kulkea busseilla, jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti