sunnuntai 1. joulukuuta 2013

Mä haluun karata sun maailmaan, sun vankilaan

1 Mitä mie oon tänä viikonloppuna oikein tehnyt? No, käynyt kampaajalla kahdeksalta aamulla pilaamassa hiusteni pituuden vaikka puhe oli kahdesta sentistä... Lisäksi oon värjännyt juurikasvun pois. Nyt poden kriisiä aina kun katson peiliin "...että nää on lyhyet." Positiivista kuitenkin, että eipähän tartte huolehtia, että latvat olis huonot. Nukkunut. Liikaa. Ikuistanu ihan sika hienon Auringon nousua.2 Pakannut veitset ja työvaatteet matkaa varten ja aloittanut muiden tavaroiden pakkaamista huonolla menestyksellä. Jännittänyt. Panikoinut. Ollaanko me oikeesti lähdössä? Oon lukenu matkalipun tiedot läpi miljoona kertaa.3 Kuvaillu sormet jäässä takapihan rehuja. Nukkunu pieniä pätkiä lauantain iltapäivään asti ja lähtenyt suoraan herättyäni Nooran ja Joonaksen kanssa ulos. Lagannu Nooralla ja kattonu Millerit ja pakko mainita, että oli kyllä katsomisen arvonen pätkä.
Heittäny linttaa Joonaksen kanssa ja pelänny kuollakseni. Jatkanu lagaamista abcllä tosi pitkän tauon jälkeen.4 Juossu kotiin lumisella tiellä peläten että kaadun selälleni ja vilkuillen minuutin välein kelloa juostessani. Harmistunut tajutessani että oon kaksi minuuttia myöhässä livestreamin alusta. Harmistunut lisää kun livestreamin odotetuin kohta oli yli tunnin myöhässä...Pessyt pyykkiä, siivonnut keittiön ja ollut iloinen kun livestream on vihdoin alkanut. Katsonu miun suosikkibändiä tietokonaruudun läpi ja fiilistelly niitten musiikkia. Tajunnu, että oon oppinut uuden levyn biisien sanat ulkoa. Tanssinut. Laulanut. Itkenyt. Rukoillut. Ollut älyttömän onnellinen niistä ihmisistä, jotka on mun tukena kaikessa ja ollut silloin täällä kun oon niitä eniten tarvinnut. Potenu järkyttävää väsymystä. Jutellut Whatsapissa englantia ihan riittävästi, nauranut ja lähettänyt tyhmiä kuvia. Muokannut valokuvia ja editoinut videon.5Syönyt tosi huonosti ja liian vähän. potenu lihaskipuja ja tajunnu että miun kipeä jalka ei parane jos en anna sille lepoa.

Mun pitäis varmaan sulkea blogger koko joulukuuksi jouluhössötyksen takia T: Joulun vihaaja
Voisin ottaa tavoitteeksi tänä vuonna ajatella joulun vähän positiivisessa valossa kun viime vuonna :)
...Niin ja mennä ajoissa nukkumaan, herätyskello aloittaa pirisemisen jo kolmen jälkeen huomenna!
A P U A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti