sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Escape to beautiful

1 2 3 Mä haluan paeta. Haluan päästä pois kaikesta, edes vähäksi aikaa. Seitsemän päivää (tavallaan 8). Hassua, miten aika on kulunut niin nopeasti. Lentolippu odottaa varmassa paikassa sitä kun kello lyö seuraavana maanantaina 4.50 ja miun matka alkaa kohti Helsinki-Vantaan lentokenttää. Me lennetään ensin Düsseldorfin lentokentälle, josta jatketaan kohti Hagenia ja hostellia jossa majotutaan muiden Elocassiin osallistuvien kanssa seuraavat päivät. Mua jännittää ja pelottaa. Ainut käytettävä kieli on englanti. Tiedän että se juttu rupee luistamaan ihan hyvin, mutta mitä jos teen niinkuin ei pitäisi ja hoen vaan että "What?" niinkuin Turkissa kävi liian useasti. Ootan vaan niin innolla pakoa arjesta edes niiksi muutamiksi päiviksi, uusia ihmisiä, uusia ruokia joita päästään valmistamaan, kansainvälisyyttä sekä ennen kaikkea uusia kokemuksia! Ehkä uus maisema piristää tän ainasen kaamoksen keskellä ja saan uutta inspistä kaikelta kantilta? Nyt mä pakenen unten maailmaan, koska mä en vaan just nyt jaksa. Ehkä huominen tuo tullessaan taas vähän paremman päivän?

2 kommenttia:

  1. Oi, ihania kuvia! Tuli niin nälkä näitä katsoessa :D Ja hei hyvää matkaa sulle, pidä hauskaa! :)

    http://stylebyidamaria.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, haha oon kuullut ton ennenkin :D Ja todellakin pidän:)!

      Poista