maanantai 23. syyskuuta 2013

Vaikka puhdasta kultaa sydän ois, se kuitenkin uupuu ja sammuu pois

Mietin tosissani moneen kertaan, julkaisenko edes tätä tekstiä, mutta musta tuntuu, että mun on hyvä tehdä näin sillä tää auttaa mua käsittelemään tätä asiaa. Täähän on tosiaan lifestyleblogi, eikä tän ole tarkotus näyttää vaan pelkkiä hyviä tapahtumia mun elämään liittyen, eihän?
Mä katselen kuvia, joissa sä seisot mun vierellä hymyillen sun aurinkoista hymyäsi. Muistan lämmöllä viimeistä kertaa kun näin sut. Sä katsoit mua hymyillen, riensit halaamaan ja kysyit mitä mulle kuuluu. Sä välitit kaikista niin aidosti, eikä kellään ollut koskaan mitään pahaa sanottavaa sunlaisesta. mulla on niin ikävä sua ja sun hymyäs, joka paransi monet munkin huonot päivät. Sä sait mut aina nauramaan ja tsemppasit positiivisuudellas. Muistan kaikki hetket kun eilisen, mitkä sain sun kanssa kokea.
Summer Up 2012 ja Cheekin ja Mohombin keikat, fiilisteltiin niitä kahdestaan lavan edessä, sä olit ainut mun lisäks porukasta joka halus nähdä ne keikat läheltä. Tanssittiin ja laulettiin täysillä, pidettiin toisiamme käsistä, ettei vaan eksyttäisi toisistamme sen kovaa päin rynnivän ihmislauman keskellä.
Mä haluan halata sua vielä kerran ja kertoa kuinka paljon välitän. Sua rakastaen ikävöiden, lepää rauhassa kaunis enkelimme joka lensit taivaaseen 22.9.2013
Lepää rauhassa Roosa ♥
1

Oli sulla sydän niin lämmin hellä,
oli siellä paikka meillä jokaisella. 
Ilomme iloitsit, tukesi annoit, 
oman taakkasi tyynesti kannoit.
Rakkautes’ muistot nyt lohtuna meillä,
viisautes’ oppaana elämän teillä.

2
Jos joku kysyy minulta, tiedänkö miltä enkeli näyttää, 
voin vastata hänelle että tunsin yhden.

12 kommenttia:

  1. miul on niin kauhee ikävä :( haluun sen ihanan auringon säteen takasin tänne !
    "Koskaan ei tiedä
    onko aikaa paljon
    vai vähän,
    yht´äkkiä huomaa
    se päättyikin tähän.
    On paikkasi tyhjä ja
    korvaamaton, ja
    kaipuu suuri
    sanaton."
    Roosa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin miullakin :( kukaan ei saa surra tälläsinä hetkinä yksin, meijän pitää olla toistemme tukena ja oppii hyväksymään tää asia vaikka se pahalta tuntuukin ja tulee viemään paljon aikaa.
      Roosa oli ihana tyttö ja elää kaikkien muistoissa enkelinä ♥ En tuu ikinä unohtamaan sitä ihanaa hymyä joka Roosan kasvoilla aina säihky...

      Poista
  2. Voi kun ihanasti sanottu toi kaikki ♥

    VastaaPoista
  3. Teillä on ollut aika raskas kesä ja nyt vielä syksykin. Paljon tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikee surkeiden sattumusten sarja tosiaan... kiitos, sitä me kaikki täällä tarvitaan :(

      Poista
  4. Miksi hän päätti päivänsä näin nuorena? mitkä ongelmat hänet ajoi tähän? Osanottoni ja jaksamisia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei jaksanut enää, enkä oikein halua blogin puolella tarkemmin kertoa...Kiitos:/

      Poista
  5. Oliko hänellä niin kovat paineet olla jotain? En halua toki edes arvailla.... voimia kaikile hänen läheisilleen <3 Pidetään toisistamme huoli...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tässä muuta vaihtoehtoo ole kun elää asian kanssa ja pitää tosiaan muista huolta! :/

      Poista