sunnuntai 24. helmikuuta 2013

I'm suffering because of what someone did to me

oldie1 Tää kuva ei liity millään mihinkään (paitsi että kyseessä on tajuttoman hyvä muisto niistä ajoista kun kisattiin tyttöjoukkueella), mutta tosiaan tässä vähan syvällisempää ympäripyöreetä tekstiä jota raapustin viime yönä. huhhuh.

"En tosiaankaan tiedä mitä nyt pitäs ajatella. Tuntuu siltä että oon pilannu kaiken, vaikka periaatteessa mitään ei oo ikinä ollutkaan. Petturi. Miun pää on sekasin liian lyhyiden yöunien jäljiltä, kaikesta tästä ajattelusta. En oo edes pystyny syömään. 
Miksei sanat riitä? Jos pyydetään sydämensä pohjasta pitämään jokin lupaus, se on jo siinä vaiheessa petetty. Valmiiksi. Hävyttömän pienestä asiasta on nousemassa turhan iso juttu, kun kuulopuheiden perusteella tätä asiaa ruvetaan paisuttelemaan. Oon kuitenkin vuosien kuluessa oppinu tavan, jolla selviän tän kaltasista jutuista. Eipä ollu ensimmäinen kerta kun en aatellu mitä oikein teen. Lupaan aina itelleni, että ens kerralla ajattelen, mut niin ei tapahtunu taaskaan. Tyhmä minä. Tällä kertaa ajattelin kuitenkin onneksi edes jotain. Luojan kiitos.
Luottamus horjuu taas. Mie en välitä. Nauran sille päin naamaa. Se on varma. Lisäks se on varmaa, että mikään tähän liittyvä ei tuu palautumaan normaaliksi. Miut on taas lyöty lyttyyn ja joudun alottaa uudestaan tän harjottelun luottamuksen rakentamiseen. Mua satutettiin taas henkisesti. Ja fyysisesti. Ahdistaa. Ahdistaa ihan hirveästi. Oon niin sekasin, että narattaa."

4 kommenttia:

  1. Ihana teksti:)!vaikka aihe ei ookkaa ihan nii ihana..tiiän niin ton tunteen ja sen ku kaveri pettää taasluottamuksen. No mut uuteen nousuun ja kohti uusia pettymyksiä:) voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Oon vieläkin niin sekasin etten pysty muodostamaan kun sekavia lauseita joten sanon vaan että joo, tästä ei ole muuta suuntaa kuin ylöspäin :)

      Poista