tiistai 29. tammikuuta 2013

mähän kerron et mä en stoppaa

gym gym gym ????? herätti vähän kysymyksii et miltä tollanen sitte mahtaa kuulostaa :'D ..ssssssss Kuvista varmaan tyhmäkin osaa päätellä sen, että mitä mie oon viime aikoina tehnyt. Muutama viikko sitten koin jonkulaisen herätyksen siitä, mitä miulle on tapahtumassa. Oon alkanu taas vihaamaan itteäni. Haluisin tuntee oman olon hyväks ku katon peilii, mut se on vähän vaikeutunu viime aikoina. Päätin että haluun päästä rapakunnosta eroon ja kaikki kävi nopeemmin ja helpommin ku olin edes ajatellu, nyt miun treenailu on edenny jo kolmannelle viikolla jee ! (Tosiaan lähtöpisteenä oli sohvaperuna jolla ei oo minkäänlaista tahdonvoimaa..) Oon asettanu ittelleni tavoitteita. Sanoin yhtenä henkisesti raskaana päivänä sen kummemmin ajattelematta et miun ainut tavote on laihtuu, mutta se ei oikeesti oo niin. Oikeesti pyrin siihen, että kasvatan kestävyyttä ja haastan itteeni, kamppailen omaa laiskuutta vastaan, saavutan hyvää ja tervettä oloa kuntoilemalla ja kyllä tohon listaan kuuluu myös se ihannekroppa. Ois niin siistiä jos miullakin olis littee masu ja ehkä jopa vatsalihakset näkyis sillälailla kivasti ! Ton kaiken eteen oon valmis tekemään töitä, töitä ja töitä.
Onhan miulla ollu tässä koko tammikuun käynnissä myös herkkulakko. Oon jättäny kaikki herkut kokonaan pois ja voin sanoo, että enää ei tee edes yhtään mieli :D
Tänäänki kävin koulun jälkeen salilla, tosin oli jotenki laiska fiilis joten normaalin juoksun sijaan kävelin matolla vaan kolmisen kilometriä muiden lihaskuntojuttujen lisäksi. Koulusta en ala selittelemään ihmeempiä, ihan peruskauraa. Yksi juttu on kuitenki pakko sanoa: yläasteella olin fysiikassa ja kemiassa ihan sysipaska sellanen kutosen oppilas. Tänään palautetut fyken kokeet yllätti kuitenki täysin, koska sain 3- ?? Jos ei muuta, niin ainakin hymyilytti aika reippaasti :-)
Huomenna ekaa kertaa luokan kanssa pyörittämään koulun opetusravintolaa ja koulun jälkeen istun kampaajmotuoliin jännittämään että miten näitten hiusten käy. Siitä lisää vaikkapa huomenna !

2 kommenttia: