sunnuntai 30. joulukuuta 2012

I'll be allright, just not tonight, but someday

oldie2 oldie3 oldie4 oldie6 oldie7 oldie8 oldie9 oldie10
Oon muuttunu paljon henkisesti ja fyysisesti. Jossain asioissa parempaan ja joissain huonompaan, joskus tekee pahaa katsoa itseään peilistä. Mut kaikista tärkeintä on se, että oon oma itseni. En ole enää niin heikko ku muutama vuosi sitten, jolloin kuka vaan pysty polkemaan mua jalkansa alla, en enään.
Yks syy miks mie jaksan yrittää päästä pois siitä helvetistä mitä koulukiusaaminen miun sisälle aiheutti, on se mitä yks ihminen, yks ainut ihminen sanoillaan sai aikaan. Se sieppas miut välillä juttelemaan kahden kesken, ekalla sellasella kerralla se kysy suoraan et onko mua kiusattu koulussa. Mie en pystyny ku itkemään. Miten se tiesi, näki sen? Se hätäänty ja kerto ettei se tiedä mitä pitäis tehdä ku nainen itkee. Se halas mua ja silloin tiesin että voin luottaa siihen ihmiseen.
Mie en luota helposti. Silloin sydän kuitenki kerto, et se on sellanen johon voin luottaa. Sain voimaa olla rohkeempi. Sen viikon aikana mua pelotti paljon, mut voitin pelkojani. Se fiilis sen viikon jälkeen kantaa nimeä voittajafiilis. Yksi paperi jossa se ihminen kirjoitti miusta on tallessa yhä. Muistan sen varmaan ulkoa, ja luen sen uudestaan aina silloin ku tuntuu siltä et mistään ei tuu mitään. Vaikka mie välillä sanon selvinneeni kaikesta kiusaamisesta, niin en mie oikeesti ole, niin kauan ku en puhu siitä kaikki on hyvin.

Mut arvatkaa mitä ? Mie oon selviytyjä.

6 kommenttia:

  1. miten suo on kiusattu, tai siis mistä? tajuan,jos et halua sanoa. arvostan sun avoimuutta ihan suunnattomasti, sitä miten pystyt puhumaan tosta. liian moni saa kokea tota, minäkin oon joskus saanut. tiiän kuinka se jätttää syvät arvet suhunkin, mut niinkun tää antaa olettaa, oot selviytyjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä miten/mistä mua on kiusattu en pysty puhua. Se on ihan liian vaikeeta vielä. En mie edes oikein muista miten se kaikki sai alkusa, koska olin vasta 7-vuotias. Kiitti tsempistä ja oon vaan päättäny selvitä !

      Poista