lauantai 10. marraskuuta 2012

girls girls girls

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 tehtii koulussa eilen isänpäiväkakkuja, tää miunki tekele ostettiin heti kun sen omista käsistäni laskin 11 Vietettiin eilen jonkinmoista tyttöjeniltaa pienellä porukalla täällä uudessa kämpässä, kun tytöt ei ollu vielä kertaakaan tänne eksyneet. Koska mie oon se porukan kokki, nii tottakai se ruoka jäi miun harteille. Kokkailin äitin avustuksella (koska tuli vähän kiire) leivitettyi leikkeitä, duchesseperunoit ja béarnaisekastiketta, sekä jälkkäris suklaabrowniet ja itetehtyy mascarponejätskii, nam :) ! Tietenki iltaa sisälty reilusti logo quitsii, facebookkii ja ylipäätänsä kuulumisien vaihteluu, ei sen kummempaa.
Torstai aamuna miun hengitys salpaantu ku sain tietää, että miut oli valittu Metro Photo Challengen päivän voittajaksi ! Tuntuu hassulta että oon menestyny tolleen ihan vaan vitsillä tylsyyksissäni kuvakilpailuun ladatulla kuvalla. Eilen nimittäin yks miun ystävä Helsingistä kerto, että miun kisakuva on ollu torstaina lehdessä ! Oon ollu siis viimepäivät täysin häkellyksissäni. En edelleenkään odota mitään palkintosijoille pääsyä, en ollenkaan, vaan oon tosi ylpee itestäni, että oon saanu saavuttaa edes jotain tällästä ekassa kuvauskilpailussa johon oon uskaltanut osallistua :) Kuvaa pääsee vielä äänestämään tässä osoitteessa:
http://metrophotochallenge.com/profile/79188/655e567a2e1c7d64697c02cb7054d0c3
jotkut on keronu miulle että on tahtonu äänestää miuta, mut ne ei vaan oo osannu, eli homma toimii myös niin että painaa kuvan oikeesta yläkulmasta suurennuslasin kuvaa, josta ilmestyy kuva suurempana ja sen alla lukee vihreällä pohjalla äänestä. Kiitti paljon jo tulleista äänistä, en voi olla ku kiitollinen :')

5 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja onnee tosta kilpailu jutusta!!:----)

    karoliinannn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. siis ooks sie muuttanu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miten tän nyt sanois.... kyllä oon ja en. asiat nyt ei oo menny mitenkää yksinkertasesti :/

      Poista
    2. tsemiä, oli asiat miten oli :)

      Poista