sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Expot 2012

pipooot1
Volcomin pipo, 25€   White Momentin pipo, 20€eexpooooo2nam3ihihihihi4oho5ruokaaaaa6volcomrinne7tekstipeilissä8vihanelintu9iäää10volcom11
volcomin laskuhousut, 140€ kuvalo12rajala13happy14Viikko vierähti väsyttävästi ja niin teki eilinenki. Oon ollu tosipaljon normaalia vähäemmän koneella ja pakko sano et oon jollain tavalla ylpee siitä. Eilen siis suunnattiin Marikin kanssa Helsingin messukeskukseen kattomaan expot läpi. Aamu starttas ihan liian aikasin ja siitä täpötäysissä junissa kohti Pasilaa. Olin taas kerran ihan taivaassa päästyäni sisään, enkä tienny mistä alottaisin sen standien läpikäynnin. Rakastan käydä siellä ! Väen paljous aiheutti kyllä hetkittäistä vittuuntumista ku ahistus saa vallan, mutta hyvin selvittiin ku välillä etsittiin mukava paikka missä istuskella. Lohdutin itteäni ku en oikeen löytäny mitään siistiä parilla uudella pipoyksilöllä ja löytyhän sieltä vihdoin viimein tommoset pirteenväriset laskuhousut, me likes :)
Yhdessä vaiheessa meinasin jo lyödä hanskat tiskiin, ku tahdoin löytää Rajala Pro Shopin 'studion' missä sai kuvauttaa ittesä ihan ammattilaisen kameran edessä (siistii nähä ku oikeet kuvaajat tekee sitä, ku ite oon ihan amatööritasolla ihmisten kuvauksessa, vaikka siitä tykkäänki). Tosiaan, olin siinä salamavalojen keskellä ihan yksin ja mua käskettiin poseeraamaan, nostamaan leukaa etc, kun näin että joku juoksee mua kohti. Aattelin että se tulee säätämään jotain valojen asentoa, mutta ei. Joku jätkä juos miun vieree, pujotti käden lantiolle ja pussas minuu poskelle. Minuu tietenki rupes tollanen tilanne huvittamaan aika rankasti ja miun ilme muuttu ihan kamalaks (niin käy aina ku alkaa naurattaa). Nyt se kuva on sitte jo netissä ja oh my goosh. Jossei muuta, nii ainaki täysin tuntematon ihminen onnistu muuttaa vähän huonoks muuttuneen päivän sanoinkuvaamattoman hyväks.
Illalla just ku olin päässy kotiin, lähdin samantien kylälle Nennan kanssa ja tuli naurettuu kyllä enemmän ku aikoihin ja siinä samalla vähän pelättyäkin. Loisto päivä ihan näin tiivistetysti !

2 kommenttia:

  1. meinaaksie laskee nyt talvel missä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa Lappi jäädä tällä tietoo välii säästövimman takii, eli ihan vaan Messilässä ja Mielakassa :) !

      Poista