torstai 20. syyskuuta 2012

school

jälkkäriii1
mansikkarahkanam2
vispattu puolukkapuurojööööööööö3
ihan perus vihreesalaatti, retiisii ja tomaattiipatonkkiii4
patongithmmmmmm5
etummaises gn-pakissa miun tuotos, eli makaronilaatikkoruokaa6kakku7
porkkanakakkukeitttoooi8
sosekeitto, eka juttu mitä tein koulussa !namiii9
Näköjään oon hyvin pitkälti palaamassa takasin elävien kirjoihin, kun tänään päästiin taas yhdeltä ja en joutunu odottelemaan bussia ollenkaan, joten mie käytin tilaisuuden hyväks tulla selailemaan kuvia ja heittämään parit tännekkin. Tosta näkee nyt kutakuinkin kaiken (paitsi ne mistä oon unohtanu ottaa kuvan) mitä oon päässy koulussa tekemään. Tällä viikollakin oon tehny paljon kaikkea, mutta koska oon ollu ravintolassa, nii niistä ei oo yhtään kuvia. Huomenna on kuulemma tulossa ruuhkapäivä, stressaa, pelottaa & jännittää, koska oon salin puolella. Tutuks alkaa tulee jo kaikki teitittely ja sen semmonen. Mut enää yks päivä ja ens viikolla palataan Sonjankaa takasin HRC12C:n apinoiden luo.
Tänään luvassa olis vielä ylläriylläri harkat ja pakkailun alottelua, sillä huomenna olis majottauduttava taas viikonlopuks heiskuu isoskoulutuksee vuosimallia 2012-2013 ! Mietin vaan että koska saan heitettyä itteni pois sieltä, toivoo minä joka oon kolmatta vuotta mukana.

hehe toivottavasti kellää ei oo nälkä.

2 kommenttia:

  1. pääset nauttimaa huomenna meiän luokasta ravintolassa! oon itekki huomen salin puolella tarjoilijana:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noniii, höh huomasin tän vasta nyt :D

      Poista