torstai 13. syyskuuta 2012

Omaan mukavuuteen on helppo tuudittuu

jeeeeeeeee Mie olisin supertyytyväinen jos vuorokaudessa olis muutama tunti enemmän. Aika ei riitä mihinkää Ainakaan ei tunnu siltä. Viime aikoina on taas tapahtunut ihan liikaa asioita, hyviä ja huonoja. Oon viettäny vaihteeks tosi paljon aikaa paloasemalla ja huomennakaan siihen ei tule muutosta ku junnuilla on yö paloasemalla. Voi tulla aika sekopäistä tolla porukalla, eli todellakin ootan taas innolla mitä myö keksitään pikkusten päänmenoks ;) Oon kirjottanu taas suoraan bloggerin tekstipohjaan sen kummemmin ajattelematta miun pään sisällä myllertävästä myrskystä:


Miulla on kaikki hyvin tänään. Toi lause pyörii tässä pienessä päässä taukoamatta. Totuus on se, että kaikki ei todellakaan ole ollut reilassa viime aikoina. Siinä syy myös tähän hiljaiseloon. Oon ollu sekä fyysisesti, myös henkisesti tosi väsynyt. Oon pidätelly itkua koulussa ja kotona. Kaikkialla. Oon verhonnu tän kaiken mikä ei tunnu edes todelliselta tekohymyn taakse. En oo viel ehkä ihan tajunnut mitä on tapahtumassa ja oon jättänyt kaiken huomioimatta. Oon ollu ku en kuulis mitä miulle puhutaan. Usein ne on huutanu miulle, että kuuntelenko ollenkaan ja oon vastannu että kuuntelen, vaikka en oikeasti edes tee niin. Silti oon jollain oudolla tavalla.....
iloinen.
Iloinen siitä, että miun elämä helpottuu. Paha olo menee pois. Tekohymy on vaihtunu takaisin oikeeseen hymyyn. Tiedän kuitenkin että mie tuun sortumaan jossakin vaiheessa ja se on ihan väistämätöntä. Mutta nyt mie elän hetkessä.
Iloisuudessa.
En tiiä kuinka kauan.
Minuutin, tunnin, päivän, viikon vai kuukauden.
Mutta sen näyttää vaan aika.
Onni ei oo ikuista.


En tiiä koska kirjotan seuraavaks. Toivottavasti kaikki ymmärtää, että tällä hetkellä miun voimat kuluu ihan muuhun ku blogin ajattelemiseen. Pyrin elämää ku ennenkii ja varastoin tän energian siihen että pystyisin olla normaalisti. Tuun kyllä takasin, varmasti. Kuvia löytyy julmettu pino ja en malta oottaa koska pääsen jakamaan niitä tänne :)

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. vaik tää tuntuu täl hetkel epätodelliselt, nii pakko vaan edes koittaa jaksaa..

      Poista