torstai 21. kesäkuuta 2012

Tuo mulle lämpöö, vie mut aurinkoo

Miksi käyttää toista hyväkseen ? Pitää toista laastarina, korvatakseen jonkun muun olemassaolon ? Miks lupaukset petetään ? Mikä on se syy satuttaa rakkainta ihmistä koko elämässään ? Miksi pitää pettää luottamus ?
Mua pelottaa, enkä mä tahdo mitään muuta kun anteekspyynnön. Miks se on niin vaikeeta ? Toivunko oikeasti 100 prosenttisesti kaikesta ? Pystynkö enää koskaan luottamaan, keneenkään ? Vielä en pysty. Ehkä vielä joku tekee mut onnelliseks.
Oon edelleen rikki, vaikken sitä kenellekkään ole kertonutkaan. Nyt oon, tavallaan. Eikä tää oo ehkä ihan paras idea. Miun ei ikinä pitänyt puhua tästä aiheesta täällä, mutta miun vaan teki mieli purkaa tää näin.
Nää on näitä elämän isoja ja pieniä kysymyksiä, kaikki on vaan niin paljon helpomaa kirjoittaa kun sanoa ääneen.


Kirjotin tän tekstin luonnoksiin jonkin aikaa sitten ja sitten kaikki taisi muuttua. Ihan yhtäkkiä. Miusta tuntu, että oon ehkä valmis jo luottamaan johonkuhun, ja toivon, etten joudu pettymään. Ton ahaa-elämyksen jälkeen istuin punasella työtuolillani pitkälle yöhön, vaan miettien mitä miulle oli oikein tapahtunut. Se tyttö joka oli just ollut niin heikko, taisi vihdoin alkaa luottamaan. Edes vähän.
Mutta eikö se sanotakkin, että hiljaa hyvä tulee ? Oon ehkä maailman onnellisin.

Pelottaa julkasta tää teksti, mut nyt mie en aio katua. Parit julkasemattomat kuvat vielä ja mie taidan painua nukkumaan. puuuomena1 miee2 myö3 nannemie4 foooooddd5 uuuu6 myä7
alla näkyy miun huone vielä joku aika sitten. Voisin toteuttaa ehkä uuden huonepostauksen ? Toi oli vielä sitä aikaa kun kaikki miun tavarat lymyili muuttolaatikoissa :D
jyst8 milbeee9 miä10 mmmmmm11 miejennananne12 nomnomnom13 waterr14

4 kommenttia:

  1. oot niin ihanan rohkee tytsy! Hyvä♥

    VastaaPoista
  2. Eewwa: en ikinä vois kuvitella että kukaa käyttäis tota sanaa miusta, oon kaikkea muuta :D mutta kiitos:)!

    VastaaPoista