maanantai 25. kesäkuuta 2012

Shake that boo boo

pokkari1
pokkari2 ribari3
Palotarus2010 Rippileirivpk4
junnuajat pokkari5 pokkari6 palotarus7
Noora yöllä palotaruksella teltassa hiljasuuden jälkeenribari8
Ripari ja smurffilapsen ristiäisetpokkari9 ribari10 ribari11
Rippijuhlien tokapäivä ja vpkoon junnuajatpokkari12 mnf13
Maata Näkyvissä 2010ribari14
Palotarus2010 ja meitin riparin pojat yhteiskuvassa !pokkari15 pokkari16 ribari17
Viia :)ribari18
Ihastelkaa maailman kauneimpia luonnonkiharoita luonnonhelmassa, ripari (feel the sarcasm)pokkari19
hokkarit 4ever tai jotain sinnepäin ?vpk20 pokkari21 ribari22
Mie, Viia ja Laura palokuntapuvut päällä lähdös konfiksee riparin vikana päivänä
juhannuuus23
Oon jo jonkin aikaa selaillut pokkariaikaisia kuvia ja nauranut maha kippurassa. Oon ollu kunnon teini näköjään :'D Hassuks tässä asiassa tekee se, että suurin osa näistä kuvista on vaan 2 vuotta vanhoja.
Tänään kävin istumassa Kouvolassa jonkun tunnin terveystarkastuksessa syksyllä alkavaa koulua varten. Eipä siellä mitään uutta ilmennyt, skolioosia ja kalsiumin käyttöä se toitotti. Oon terve ku pukki, erinomainen kuulo ja näkö, pituutta 167,6 cm ja ihannepaino ja muuta sönkötystä, huoh.
Tänään ei oo muutenkaan mennyt mikään putkeen. Skootteri on vaihteeks rikki. Vettä on satanu ku esterin perseestä. Muutamalla tapauksella ei oo tänään ees ollut muuta tekemistä kun puuttua mun tekemisiin. Tää on just niin tätä, taas. Lisäks sen terveydenhoitajan ei tarvinnut sanoa muuta kun että "Joo täällä lukee että sua on kiusattu koulussa?" ja vaikka olin jo kotona päättänyt pysyä vahvana sen asian suhteen, kyyneleet. Ne vaan tuli ja kirpos mun silmistä. En voinu sille mitään. Se vaan tokas, että mun reaktio oli sellanen, etten oo päässyt siitä vielä yli. Just ton asian mie tahdoin kuulla kaikista vähiten.
Yritän kuitenki kaikesta huolimatta pysyä positiivisena ja onneks kohta pääsee vihdoin 'rentoutumaan' Uttiin ! Perjantaina myö 'tytöt' lähdetään matkaan ;)
Mie oon tässä tylsyyksissäni alkanut tutkia netin syövereistä kaikkia mielenkiintosia autiotalojuttuja ja siistejä on ollu esim. tämä & tämäNoista molemmista löyty yllättäen juttua Iitissä sijaitsevista mestoista ja ainankin toinen noista nähtävästi sijaitsee Haapakimolassa. Ois vaan niin siistiä käydä tutkimassa noita >:) Tähän intoon vaikuttaa näköjään se Kaunan pakkokatselu. Kaunasta puheen ollen, koitin eilen käydä nukkumaan kun rupesin näkemään Kaunan hahmon istumassa mun työtuolilla, great.

6 kommenttia:

  1. siis mikä tää paloasema juttu oikee on oon iha ulkona! yhessä välissä oli kokoaja kuvia paloasemalta ja kerroit aina siitä mutten oo koskaa ollu perillä et mikä tää juttu oikee on :D:D

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Voi eeei:D oon siis pyöriny koko ikäni tuolla nurkissa(koska isä ja velikin), ja joskus 10- tai 11-vuotiaana lähin itekkii mukaan tohon harrastukseen. Alotin junnuista ja mun tie on nyt niinkin pitkällä, että oon nuorempi sammutusmies ja ollu 1,5 vuotta hälyytysosastossa. Lyhyesti sanottuna oon siis palomies :)! Ja kyllä, oon ollut sammuttamassa oikeitakin tulipaloja. Toi on hirmu rankka harrastus niin henkisesti, kuin fyysisesti, mutta rakastan tota touhua ja siksi se on paljon esillä tän bloginkin puolella :-)

    VastaaPoista
  3. Ääää voi ei, melkein itkin ja vedin huutonaurua samaa aikaa ku kattelin noit kuvii :----D Ollaa oltu erittäin söpöjä junnuosaston kuteissa :'DD

    VastaaPoista
  4. Sini: mitäs myö junnut :D:D:D onneks nynyää häläri!

    VastaaPoista
  5. kuinka kauan oot ollu vpk:s? ja millä kameralla ja putkella kuvailet? :)

    VastaaPoista
  6. Anonyymi: Oon ollu jonku 7 vuotta (en muista ihan tarkkaan) Nykyinen kaveri on Canonin 450D ja putkia löytyy Canonilta 18-55mm, 50mm, 75-300mm & Samyangin 8mm fisheye :-) kuvailen milloin milläkin, mikä nyt sattuu olemaan tilanteeeen sopivin :D

    VastaaPoista