perjantai 15. kesäkuuta 2012

Älä päästä irti, oot mitä tarviinki

Mie en oo nyt yhtään surullinen, mutta silti tekee mieli itkeä. Itken melkein aina tälle biisille, haha
Jee, tänään loppu miun kesätyöt ! Oon raatanu niska limassa kaikenlaista, imuroinu elokuvateatterin ja liikuntahallin, roudannu huonekaluja, siivonnu varaston, imuroinu jotain kerhotilaa, pessy miljoonia ikkunoita, siivonnu ja järjestäny keittiön uudestaan, vahannu lattioita, pyyhkiny pölyjä ja pitäny monia taukoja ku työt on loppunu näissä käsissä kesken. Toi lista vois jatkua loputtomiin. Silti oon tosi tyytyväinen, ettei ens viikolla tarvi enää mennä.
Tiistai on ollu tän viikon (suoraan sanottuna) helvetillisin päivä. Töissä aloin ihmettelemään outoa kipua, joka ei oo ollut miun elämässä mukana muutamaan vuoteen. Ajattelin että se menee ohi, mutta eipä mennyt. Kotona kaikki muuttu vielä pahemmaksi, mua ahisti eikä henkikään kulkenut. Siinä vaiheessa olin ihan varma että sydämen rytmihäiriöt kurkistaa taas päätään. Käperryin ihan kasaan ja olin samalla onnellinen, että toi helvetti ei ole mua vaivannut aikoihin. Olin illalla niin väsynyt niihin tuskiin, että ajattelin parasta lääkettä olevan nukkuminen. No, siinähän se olo vaan paheni entisestään, ja haukoin henkeäni kun kala kuivalla maalla. Olin melkein varma että kuolema tulee :D Aamulla kaikki oli tiessään, ja hyvä niin.
Keskiviikon suunnitelmat oli grillata itteään Urakilla, mut arska päätti mennä just pilveen ku päästiin paikalle, huoh. Onneks se sentään välillä pilkisteli ja seurana oli rasiallinen jäätelöä. nii ja Sini !
Tietääkö kukaa muu miun lisäks miltä tuntuu aivastaa mopokypärä päässä ? Aika elämys. Tää teksti alko nyt karkailemaan jonkin verran, mutt karkailkoon lisää.
Eilen treeneissä oli miun vuoro lähtä testailemaan venettä parin muun kanssa. Rattiinhan mie siinä jouduin ja hurjastelin pitkin Kymijokea pelko perseessä. Tänään oli taas vuorossa pientä ittensä grillailua ja huomenna Lahteen tuhlailemaan !
Ainii! tasan kans viikkoa ja tää tyttö löytää itsensä Utista ja koulutettavaks varmistu tasokurssi 3 (tuttavallisemmin taku3). Oon ihan liian innoissani asiasta, koska näkee taas kaikki leirikaverit ja kurssi jolla koulutan, sattuu olemaan ensiapu painotteinen :p


Miun päästä pursuaa koko ajan lisää asiaa. Eilen varmistu kouluihin pääsyt ja miusta tulee kokki ! Syksyllä siis suuntana KSAO Hotelli-, ravintola- ja carering-ala, oon vaan liian innoissani.
Nää tekstit on ollu viime aikoina miun omast mielestä ihan hirveitä, mut koitan kestää sen.

jalkat1 jätskii2 haukkaa3 jalat4 haukka5 jalka6 badfaceday7 rantajellonat8 nom9

2 kommenttia:

  1. Onnittelut että pääsit kouluu! :)
    Kuusaalle ja kouvolaa?

    www.esmeslife.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Essi: Kouvolaanhan mie :-) ja kiitos !

    VastaaPoista