keskiviikko 2. toukokuuta 2012

LZ7 @ Vappugospel 30.4.2012

lzseiska1 minute2 lindz3 aaaaaaaa4 lzseiska5 lzseiska6 lindz7 lucy8 lzseiska9 lindz
Mulla on koko VG:stä kamerassa 440 kuvaa (niitä oli enemmän mutta poistelin epämieluiset) joten päätin tehä tän näin että eka laitan vaan nää LZ7-kuvat ja myöhemmin ne loput.
12 aikaan mut ja milla heitettiin jäähallille Kouvolaan ja olin ihan töpinöissäni, että kuinka pitkä jono siellä on odottamassa. tulos: 0 ihmistä. Siinä vaiheessa nauratti ja kolmisen tuntia kykittiin ulkona, josta seuras 8 tuntia seisomista missäs muuallakaan kun eturivissä. LZ7 esiinty vasta toisiksi viimesenä, joten odottelu oli piiiiiitkä.
Kun valkokankaalle ilmesty teksti ''1 minute to LZ7'' alko kauhea riehuminen, hyppiminen, kiljuminen ja huuto, herranjestas sitä mekkalaa :D Ne veti omien biisien lisäksi myös LMFAO:ta ja Black eyed peasia tapansa mukaan. Laitan loppuun videon mikä saattaa havainnollistaa menoa vähän enemmän..
Noin 5 kuukautta tuli odoteltua että porukka saapuu takaisin Suomeen, eli kurkkukipu ja väsymys sen kaiken riehumisen takia oli taattu. Fiilis oli loistava, koska lavalle ei tarvinnut tiirailla kenenkään takaraivon takaa, hutera aita vaan edessä. Siinä temmellyksessä tais hävitä mun kamerasta silmäsuppilo ja lähipäivinä pitäisi laittaa uutta tilaukseen. Mulla oli tosi kiva ilta, kaikkine tapahtumineen. Se kun katsoo suoraan silmästä silmään Lindziä ja se katsoo takaisin, osoitus sanan 'you' kohdalla, Lindzin heittämä ilmapallo suoraan päin mun kasvoja ja mun hämmentynyt ilme ja itse artistin suloiset anteekspyytelyt vaikkei mua edes sattunut :') Läpyt, nimmarit, juttelut ja koko bändi kehumassa mun paitaa (koska LZ7-paita) hehee olin samis rumpalin kanssa.
Thank you guys, my night was a-a-a-amazing ♥
Kiitti myös työ, teitä on jo 70 ? vau. Se kysymyspostaus ilmestyy sunnuntaina, mutta jos ei, älkää tuomitko. Mut pitää nimittäin lukea 3 kokeeseen, kirjottaa TT:n, äikän ja mediaviestinnän esseet valmiiksi ens viikolle. Mutta jesjesjes, 11 päivää koulua jäljellä♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti