lauantai 26. toukokuuta 2012

It's okay, it's under control

rillikuumaanxdxd1 mieee2 JAAKKO!!3 parasystäväniruoka4 julia5 päättärikampaus6
tuleva päättärikampaus tulee olemaan jotenki tähän suuntaan !heitintostalviturkin7 esssssssssi8 ruokaa9 marikkiiiiiiii10 haalariiiii11 nomnom12 mieeeeeee13 no huhhuh, viime postauksesta onkii jo aikaa. Miun viikkoon on kuulunu aika pitkälti tota extreme makeoverii omas huonees, oon remontoinu sitä YKSIN lähes 24/7, lukuunottamatta paria hommaa. Oon nauttinu lisäks pieniä annoksia tota lämmintä keliä, pommittanu skoballa milloin mihinkin, ollu Tiian mökillä muutaman muun kanssa (haha todistin näkyä, kun Marikki ja Kaisa keuli ympäri Tiian skootterimopolla, siinäkö ei muka potkua..) ja ollu kanssa kuolemanväsyny kaikesta remontoinnista. Onneks nyt alkaa olla toi päättötyö hyvällä mallilla. Tän päiväsistä jutskista ja meiningeistä tuun postailemaan (jos ehdin) huomenna, eli siihen asti heippa :-)

6 kommenttia:

  1. Roosa: pakko kyl myöntää :) !

    VastaaPoista
  2. Vähä jännä et meillä on samoja tuttuja! :D tarkotan siis noita Essin rippijuhla -kuvii.

    VastaaPoista
  3. Essi: haha joo, Essi on siis miun 'serkku':D tai mie pidän sitä ihan yhtäpaljon serkkuna ku muitakin, vaikka se on Julian sisko, joka on siis miun oikee serkku :-)

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia=) pakko kysyy...ootko siis vielä yläasteella ja etkös olekkin 95 ? :o ootko jääny joskus luokallle tai jotain :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: joo oon vielä yläasteella ja oon -95 :D Hyvin arvattu, oon jääny luokalleni ensimmäisellä luokalla henkilökohtaisten asioiden takia.

    VastaaPoista