tiistai 17. huhtikuuta 2012

Me, myself and I

1 Mie rupesin tosissani miettimään erilaisen tekstin kirjottamista tänne ja tajusin etten tavallaan ole ikinä kirjottanu kunnolla itestäni tänne. So let's go !!
2 Anni Emilia, syntynyt viides toukokuuta 1995, perheen kuopus. Villi temperamenttinen sekopää joka elää oman päänsä mukaan. Tai niin luulin itse, kunnes tietyt tapahtumat tuli tähän elämään mukaan. Koulukiusaaminen on vahva, tunteita herättävä sana myös vahvasti mukana mun elämässä, kunnes se loppui ja aloin taas elämään. Pääseekö siitä koskaan yli? Se jää nähtäväksi. En mie vieläkään pysty olla ajattelematta muiden mielipiteitä musta, ja usein ollessani yksin julkisella paikalla, mun päähän muodostuu ajatus 'toi katsoo mua, ajattelee musta pahaa'.
3 Mutta positiivisempiin asioihin, en halua märehtiä tota asiaa, enkä varmaan ole valmiskaan puhuakseni enempää asiasta. En vaan osaa muodostaa noita tapahtumia ja henkistä pahaa oloa sanoiksi.
4 Mie nauran helposti sekä en pysty keskittymään pienessäkään melussa, vaikka välillä itse aiheutan sen. Oon jokseenkin tapoihini kangistunut, esimerkiks jos tyyny on ollut tietyssä paikassa ennen, on vaikea nukkua jos se ei enää olekkaan siinä. Tää on tärkee, mutten pysty elämään ilman bepanthenia, koska mun iho on tosi kuiva. Mie oon seurakuntanuori ja uskon Jumalaan. Pimeys ahdistaa mua ja tulee varmaan aina ahdistamaan.
5 Tykkään kokata, luovuin rakkaista asioista toiveamattini takia. ''Pilkunviilaaja'', en siedä kirjotusvirheitä. En opi ikinä että koulukirjat eivät kuulu lattialle. Opin virheistäni (edelleen ne kirjat..) Mun on lisäksi hirmuvaikeeta alkaa luottamaan yhteenkään ihmiseen. Vaadin aikaa, ja kärsivällisyyttä, ennenkun avaudun. Toisinaan mun 'mitäänkertomattomuus' ärsyttää ihmisiä. Eikä mun elämässä vieläkään ole yhtään ihmistä, jolle kerron ihan kaiken.
6 Jokseenkin blondi, en tajua joitakin juttuja, hidas sytytys. Saan muut nauramaan itelleni koska oon niin idiootti toisinaan, ehkä ihan hyvällä tavalla.  Mulla tuli pienenä kammo meetwurstia kohtaan, kun mun pari vuotta vanhempi isoveli sanoi että se makkara on tehty hevosesta. Sen aikasena hevoshulluna jätin siis meetwurstin kokonaan pois mun ruokalistalta ja nykyään en voi edes koskea siihen makkarapakettiin jääkaapissa paljain käsin, vaan haen enemmän kun mieluusti vaikka keittiöpyyhkeen avuksi...:D Homejuustopaketti kuuluu samaan kategoriaan.
7 Laiska, joissain asioissa. Ahkera ja ehkä ihan hyvä koulussa. Vahvuuksia taideaineet ja äidinkieli, näen punaista kun ajattelenkin matematiikkaa, fysiikkaa ja kemiaa. Kun en vaan tajua, ja siksi ne näyttääkin kaunista 6 riviä todistuksissa.
8 Mulla on vahvat mielipiteet, sanon suoraan jos jokin ei oo mun mieleen. En anna helposti periksi.
Muiden sanomisten mukaan oon luotettava ja huumorintajuinen. Muille ihmisille tulee myös shokkina se, että oon jääny 1. luokalla luokalleni ja en juo ollenkaan alkoholia. Saan inspiraatiopuuskia keskellä yötä ja ne on pakko kirjottaa heti paperille. Kun oon tosi väsynyt, mulla on kylmä ja mua alkaa oksettamaan.
9 Rakastan jäätelöä, enkä pysty elämään ilman sitä. Antaudun harrastuksille, tavoittelen täydellisyyttä, ja petyn jos en onnistu. Oon usein raivon partaalla sekä vittuunnun helposti. Mie oon ujo, mutta samalla sosiaalinen, enkä osaa muodostaa sitä paremmin lauseeksi. Mie oon jääräpäinen, huomaavainen, stressialtis ja teen kaikkeni unelmien eteen. Itken tosi helposti ja oon todella tunteikas joka ärsyttää välillä. Kokonaisuudessaan 167 senttimetriä pitkä paketti täynnä tunteita ja tunnetta, like or not.
Oompa syvällinen, hehheh.
10 äh, en uskaltais julkasta tätä, koska oon jänishousu ja pelkään muiden mielipiteitä sekä tää on nyt piileskellyt luonnoksissa liian kauan, joten menköön. 11

18 kommenttia:

  1. Kiva postaus,ja tuli asioita ilmi jota en olis koskaan uskonut tai kuvitellut susta,hyvällä tavalla siis!:)

    VastaaPoista
  2. Susski: huh pelkäsin jo että tää postaus on ihan tuhoon tuomittu :D !

    VastaaPoista
  3. hieno postaus ! :) mietin vaa millo kysymyspostaus tulee vai tuleeko ollenkaa? :o

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: oon aatellu ettei kukaan halua kysyä multa mitään, muut jos kysyjiä riittää niin kyllä, voin tehdä sellasen :) ! kyllä se jossain vaiheessa tulee ilmestymään

    VastaaPoista
  5. hitto oon ylpee susta hyvä nainen ! en ite pysty todennäkösesti ikinä tällästä tekemää, ja pistää hymyilemää ku joku tekee tälläsen ja on oikeest rehellinen. ja toi koulukiusaus, se koskettaa, meitä on siis kaks, ja toivon et tulevaisuudessa et kärsi siitä, koska oot ihana tyttö ! :)

    VastaaPoista
  6. voooi tää oli ihana postaus taas kerran :')

    VastaaPoista
  7. hei tää ol oikeesti kiva! :)

    VastaaPoista
  8. Saara: kieltämättä mua pelotti ihan älyttömästi julkasta tää! miekin toivon ettet sie joudu kärsimään samasta asiasta ! :)
    miia: no vooi kiitos :')

    VastaaPoista
  9. Voi anni ! <3 hyvää tekstiä, vaik sit taas asia tai se aihe ei välttämättä :/ OOt sä ihana :p

    VastaaPoista
  10. Ootpa rohkee ja olipa upee postaus ! Tuli hyvä mieli, koska oot aika saman tyyppinen ihminen mun kanssa. Mua kiusattiin kans (alkoi vuosia sitten 7 luokalla kun torjuin yhen pojan ja poika käännytti melkein kaikki mua vastaan) selvisin siitä kaikest mut se jätti arpia. Itekki oon seurakuntanuori eli saletisti parhaimmistoo ;D huippu kivaa kevättä sulle !

    VastaaPoista
  11. Oona: kiitoos, sieki oot ihana♥ !!
    Anonyymi: voi apua, nyt aamulla kun avasin koneen ja näin tän kommentin piristyin ihan älyttömästi :) ! Itelläkii se vähän huipentu siinä seiska luokan aikoihin ja todellakin se jättää arvet joista ei pääse eroon. hyvä että oot selvinny ja kivaa kevättä siullekkii :')

    VastaaPoista
  12. Ehkä paras postaus, mitä oot ikinä kirjottanu! Ja hyvä ku pystyit vähä avautumaa itestäs :) Tuli ilmi taas uusia puolia

    VastaaPoista
  13. Anni: kiitti:)! aika paljon se kyllä vaati että uskalsin tän julkasta

    VastaaPoista