perjantai 6. huhtikuuta 2012

Keep on rocking till you drop


moon1 jump2 dance3 smilewhile4 planking5 yee6 kazaam7 super8
haha, mietin tota 'kuvan nimeä super8' kun en edes ajatellut että se sattuu olemaan yhden ihan friikin leffan nimi :'Dfood9 rules10 jumpjump11 friend12
ystävämme englannin tunneilta majailee kaapissa.pepsodents13 nanne14 peili15 isoseet16 food17 isoseet18 sini19 isoseet20 donitsi21 kaakao22 isoseet23 Eilen tais olla yks 'pelkojen' kohtaamispäivä! Liikassa oli taas tanssia ja puolet liikkaryhmästä kieltäyty tanssimasta. Pienen lakkoilun jälkeen suostuttiin kompromissiin ja tehtiin omat koreografiat. Vaikka hymyilin, niin ei se sitä tarkottanu, että mua ei olisi ahdistanut. Kaiken huipuks ne tanssit näytettiin koko ryhmälle ja mua pelotti niiin paljon! Liikkatunnilla myös itkin, en oo varma tiedänkö itekkään miksi ja se ei liittynyt millään tavalla tohon tanssimiseen. ''Itketsä oikeesti?'' kuulu sanat, ja kyllä mä itkin. Itkin ja nauroin samalla. En tiedä oliko se iloa, surua vai molempia. sun ei tarvitse sitä keneltäkään pyydellä anteeksi, ei lainkaan.
Illalla oli harkat ja olin potilaana. Mut pistettiin kylmään, pimeään, korkealla parvella sijaitsevan hyllyn alle kaiken maailman romujen sekaan. Aattelin eka että just jees, mut sittenku ovi lyötiin kiinni enkä nähnyt mitään, mun mielikuvitus alko kuvittelemaan sinne kaiken rotista palkkamurhaajiin asti. Mun silmät alko luppaamaan siihen malliin että olisin voinut nukahtaa, haha. Mun piti olla hiljaa silmät kiinni, enkä saanut reagoida. Mut kuka pystyy olla nauramatta kun kaveri tulee taskulampun kanssa naaman eteen hölöttämään ja tahallaan naurattamaan :D ?
Siihen kuulu kaikkea korvan armottomasta kivusta, hiusten yksitellen irti repimistä, tukistamista, huonoa läppää mun hiusten pois leikkaamisesta ja mut hyllyn alle jättämisestä. Vielä loppuun haluun jakaa sen tunteen kun on niskatuki kiristävästi kaulan ympärillä ja oon kauhabaareilla silmät puristettuna kiinni järkytyksestä kun meinasin tippua alas kun mua kannettiin superjyrkkiä portaita alas, hyi. Sellaset äxön-harkat tällä kertaa, i like !
Harkkojen jälkee poikettiin Sinin kanssa vielä abcille kaakaoille ja sen jälkeen univelkasena kotiin.
Tänään odotin 6 tuntia että lumisade loppuisi ja pääsisin kauppaan. Tossa ysin aikaan lähdin taas pyörähtämään abcilla täysin samassa seurassa :) ! Ei sen hassumpi päivä.
Hyvät pääsiäisen minilomat teillekkin, huomenna tää tyttö lähtee poikkeamaan Lahdessa Julian kanssa :-)

4 kommenttia:

  1. ei millää pahal mut sul on vähä tylsii kuvii, muokkaisit vähä nii ois kivempii:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Tiedoksi että näitä on tasantarkkaan jokaista kuvaa muokattu. Mä en itse pidä ylimuokatuista, luonnottomista kuvista, ja tää on mun blogi mun ehdoilla :)

    VastaaPoista
  3. ostitko lahesta mitään??:)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Kyl mie jonkun verran:)! Teen postausta ostoksista ja muusta heti kun kokeisiin luvulta kerkeän

    VastaaPoista