perjantai 20. huhtikuuta 2012

Eksyn mun tieltä, en löydä takaisin todellisuuteen

Jeeo, mulla on ollut kaikin puolin ihan tosihyvä viikko ! Ensinnäkin, tohon edelliseen postaukseen tulleet kommentit yllätti mut täysin ja myös piristi tosi paljon. Ja ok, taisin itkeäkin, en tiedä syytä sen tarkemmin :D Kommenttien lisäksi piristi myös, kun tiistaina mie ja Marikki noudettiin ärrältä meidän liput Justimusfilmsin keikalle Gloriaan toukokuulle !! (kyllä se on koulupäivä, mutta koska päättötyö) Oltiin ihan sekasin, kädet täristen tuijotettiin niitä lippuja ja plussaa on tietysti että Nost3 & Protro on myös siellä :')
Torstaina onnekkuus senkun jatku ja jatku ja sain tietää pääseväni kunnalle kesätöihin. Jee siivousta, mutta rahaa siitäkin saa. Ei siis mikään köyhä kesä, vaikka niin ehdin jo pelätä. Tänäänkään ei oo ollu ankeeta, sillä Jonna soitti mulle, ja kerto että Kausalan ässään on tullut vitaminwateria. Ei kuulosta mitenkään ihmeelliseltä, mutta Kausalaan ? woot
Lisäks tää vielä paranee, kohtapuoliin suuntaan minnekäs muualle kun Heiskuun, eli huomen aamusta 3. riparilaiset saapuu alkujaksolle ja me isoset majottaudutaan jo tänään. ähähä
breakfast1 meee2 summerjob3 starbar4 jeeei5 jeei6 jeei7 meee8
Tuli tässä just mieleen, ne postausehdotukset/toiveet on vielä mun takaraivossa, mutta musta tuntu vaan siltä aiemmin, että mun on pakko pystyä julkasemaan se minä-postaus ennen kuin alan edes yrittämään niiden toteutusta. Kysymyspostausta on kyselty, mutta katsotaan nyt vielä koska pistän sen käyntiin. Se tulee kyllä kuitenkin !
Ja kaveri/ystävä-postausta ei varmaan ikinä (ehkä) tulla tässä blogissa näkemään, koska mua puistattaa ihmisten luokittelu ja paremmuusjärjestykseen sijoittaminen. Jos joku tahtoo nähdä mulle rakkaita ihmsiä, voin ehkä laittaa kuvia tai jotain.

6 kommenttia:

  1. eikä, kelpais toki liput miullekkii :--D vaikeeta vaa lähtä toiselta puolelta Suomee tonne..

    VastaaPoista
  2. joo vähän hämmens löydös :D pakko oli ottaa käteen ja kattoo et se oli totta :D ettei kangastus!

    VastaaPoista
  3. Eeewwa: haha:--D se kyl on vaikeeta :/
    Jonna: ja pakko oli käydä ostamas pullollinen :'D

    VastaaPoista
  4. mihin työpisteesee pääsit? (:

    VastaaPoista
  5. Miejju: Siivoamaan Ravilinnaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaai ei siis päästy samaa paikkaa :l

      Poista