torstai 12. huhtikuuta 2012

Audiopommii suoraa mun huoneesta eli bailaa ny meiänki puolesta

summeeer1 taivasvarjele2 nomyöpiripäät3 ranskalainenviiksi4 siivoojatäti5
ketä siivoo meinkaa ?tykkäänsyödä6 meikkkkki7
without makeup - with makeupbeniiiiijajerriiiiii8 dxihnxugnsoiu9 nokivathampithermanni10 taasruokaa11 nojees12 taivasvarjeleeee13 irvistääää14 paitajapaita15
Paidat Gina Tricot (toi musta neuletakki koki jonkin oudon jutun kassalla, ja kun katsoin kotona kuittia, siitä ei oltu veloitettu mitään, joten 15 euron neule ilmaseksi :o )jäätölööö16 laatikko17 rosso18 housutttt19
Housut H&M

Seuraava kuva on sitä anonyymiä varten, jonka päivän suurin päänvaiva oli mun kuvien muokkaaminen ja sen määrä. Tämänkin postauksen kaikkia kuvia on muokattu, mutta ei varmaan vieläkään tarpeeksi, pahoitteluni jos päiväsi meni taas pilalle :( Kiitokset muokkauksesta Arto :) ! (se siis itse halus muokata jotakin kuvaa)omistettuihanalleanonyymiystävälle20 Mun on taas vaikeeta kirjottaa yhtään mistään muusta kun koulusta, koska vuorokaudessa on vaan 24 tuntia ja mun kaikki aika menee kouluun/kokeisiin lukuun/läksyihin. But let's try ! Mun pääsiäisloma kulu ihan rennoissa merkeissä shoppailen, tehden koulujuttuja ja ravaten joka ikinen päivä abc:lla. En syönyt pääsiäisenä yhtään suklaamunia ja nyt harmittaa. Kun koulu taas alkoi, helvetti oli irti. Kaks koetta jo tällä viikolla ja mie oon ihan kuollut.
Tänään enkun tunnilla pojat oli taas huijannut meidät atk-luokkaan (TAAS?!) ja pelattiin supervaikeeta ala-asteen englantipeliä in thames. Se on hurja. Oon sijalla 4. ja mua ärsyttää :D ? Oikeesti katon kaikki sanat apunäytöstä koska en voi sietää totuutta, että saan 97/100.......
Toinen enkun tunti huijattiin sillä, että saataisiin lukea Ruotsin valtakunnalliseen, ja 'luettiin'. Oikeasti vaan naurettiin ihan kaikelle, mukaan lukien sana kissa oli tosi hyvää viihdettä, huoh 9B:n retardit. Viimesellä tunnilla oli kauan pelätty Ruotsin valtakunnallinen ja se meni ihan jees, perhaps ? Kummeksun vieläkin sitä, kun tehtiin hiljaa koetta ja yht'äkkiä opettaja katsoo luokkaa ja huutaa 'JUMALAUTA'. Ehkä koomisinta koko päivässä, mutta kukaan ei nauranut ? Nyt jatkan päänsärkyistä koomailuani ja kohta taas treenit.
Ainiin, huomenna pitkään odotettu päivä, Nost3 ja Protro saapuu vihdoin tänne Kausalaan :-) !!
Mun silmiä särkee kun katson tätä tekstiä ja sen laatua, mutta menköön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti