sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Those faces make me smile

food1
aamupala ja poikien jugurtit..food2 milla3 food4 mug5 spoon6 card7 food8
Mun silmiin sattuu kun katson tota ruokakuvien määrää. Ei me todellisuudessa todellakaan syöty koko ajan. (syötiimpäs...) Tää viikonloppu kulu isoskoulutuksen merkeissä Heiskussa lumen keskellä. Koulutus olikin sitten viimenen tältä vuodelta ja nyt alkaa sitten odottelu, että pääsikö isoseksi vai ei. Ei mulla paljon kerrottavaa iskosta ole, peruskaavalla mentiin, mutta lauantai-iltana matkasin äitin kyydillä Kouvola-talolle katsomaan Niko Kivelää Marikki ja Tiia seuranani.
Mulla oli hieman ennakkoluuloja, että näinköhän mie tulen edes nauramaan, mutta heti kun se astu lavalle, mua alko naurattamaan pelkästään se ilme. Illan jälkeen mulla oli vatsalihakset kipeemmät nauramisen ansiosta kun koskaan siitä syystä, poskipäistä puhumattakaan. Parituntisen shown jälkeen rynnittiin muiden seassa narikkaan hakemaan takit ja suunnattiin vaihtamaan parit sanat itse esiintyjän kanssa. Näköjään mun ei tarvitse sanoa kuin moi, ja itse koomikko on jo sitä mieltä, että mulla on ihana ääni :D Pirteen päivän loppupiristyksen jälkeen mäkkärin kautta metsästämään jäätelöä ja siitä takaisin Heiskuun. Mahtiviikonloppu♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti