perjantai 23. maaliskuuta 2012

But you treat me like a stranger and that feels so rough

Oon tän koko viikon vaan lukenut äidinkielen ja matikan kokeisiin (JES HIKKE)ja siinä mun elämä onkin ollut. Mua turhauttaa tää koulunkäynti ihan todenteolla, esimerkiks tän päivän matikan koe tuli heitettyä ihan totaalisesti penkin alle. toki on koulussa ollut myös semihauskaa, koko luokka taas vihdoinviimein koossa ja eilinen hiihtoreissu oli kiva, vaikken tykkää hiihdosta. weird. Taisiis jos hiihtämiseksi voi sanoa ladulta poikkeamista, kävelyä valtatien varteen ja hyppäämistä auton kyytiin, niin mikäs siinä. Mulla on nyt illalla ollut tosi vapaantunut fiilis, kun ei enää tarvitse päntätä niitä  matikan kaavoja, joten päätin tehä salaattia. (hei miten tää liitty vapauden tunteesee?) Eihän siitäkään mitään tullut, koska se salaatti oli mätä. Kiikutin parituntia aiemmin ostetun salaatin kauppaan ja kiva kaupantäti anto mulle kaks kerää tilalle, jee :-) !
Niinkun varmaan jotkut on huomannu, multa on hieman inspiraatio lopussa, ja viikon aikana mietin monesti kaikkea tän blogin suhteen lopettamisesta taukoihin ja sen semmosiin asti. Nyt vaikuttaa taas valosemmalta, enkä mä nyt ainakaan lopettamassa ole, thank God, en pystyis elää ilman Trapped in illustrationia.
Mulla olis sellanen idea muhimassa päässäni, mutten voi sitä toteuttaa ennenkun joku suostuu mulle malliksi :-( Muttei siitä sen enempää, vaan siirryn telkkarin ääreen jonkin leffan/ohjelman pariin.
jätski1 mee2 kirja3 lätäkkö4 pänkinä5 puu6 ikkuna7 maisema8

2 kommenttia:

  1. Sulle sopii tosi hyvin hiukset tollee ponnaril! :)

    VastaaPoista
  2. Roosa: syy miks ne on aina auki on noi helvetin korvat :'D

    VastaaPoista