keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Talking to you makes my day

susu1 lapsosii2 annionni3
ahkera lastenhoitaja...vanhusjameri4
kävin vaihtamassa äikässä luettavan ylpeyden ja ennakkoluulon tohon ohuempaan vanhus ja meri -kirjaan.hiihi5 onni6 hiussket7
värjäiltii eilen iltasella miun hiukset ja oli ihan pakko ottaa itelleni kuvat muutoksesta :D vaikka ei ne paljoakaan eroa..

Oon ollu tosi laiska. Ihan niinku for real. Tosin siivosin tänään koulun jälkeen mun sotkusen huoneen ja oon taas ilonen kun vaatteet on siististi kaapissa ja koulukirjat hyllyllä. Saatiin tänään äikän aineet takaisin, ja taas huomasin, että mulla on kirjottaminen hallussa, ainankin tosta 9½ päätellen.
Eilen ysien musanryhmä järjesti tossa liikkasalissa päiväkotilaisille ja 1-2 luokkalaisille lastenkonsertin. Niitä oli ihan hirmuinen määrä kolmessa konsertissa, about 250 muksua ! ihan hullua :'D Ite olin kaks konserttia Oonan ja yhden konsertin Nennan kanssa kuvailemassa ja haastattelemassa niitä lapsia siellä. Kirjoitetaan siis juttua koulun verkkolehteen...
Mulla ei tuu taaskaan mieleen mitä mun piti kirjottaa, joten jätän tän nyt tähän. Jos musta ei enää ennen lauantaita kuulu, niin silloin olis suuntana kolmella joukkueella Haminaan palokuntalaisten talvileirille vetäsemään suitsait yks tietokilpailu :) ! palaillaan !

2 kommenttia:

  1. ihana koira ja toi banneri on superkiva! (:

    http://ppieceofourlife.blogspot.com/

    VastaaPoista