sunnuntai 5. helmikuuta 2012

everything was so much easier when we were kids

Seuraa blogiani Bloglovinin avulla RudiRok1 asdfghjkl2 jee3 pizzza4 jjjjj5 rudi6 sami7 nom8 kkkk9 aaaaa10 hymypyllyy11
repeemisilmeet ei oo kivoja. varsinkaan ku vieressäs seisoo koomikko.tätätätä12 brandon13 heeee14 hedberg15
Mä masistelen I♥BRANDON paita päällä himassa. (tai oikeastaan se on henkarissa mun huoneessa, koska mua ärsyttää kun se myyjä huijas mua sen koon kanssa, ja toi on ihan mahdoton teltta) Oon tehny sitä jo kaks viime päivää, ja miettinyt miksen postannut eilen? Life is hard. Mulla on ollut muutenkin vaikeeta muutama viime päivä. Yks vaikeuksista oli eilen aamulla kun mut tultiin herättämään puoli yhdeksältä, että nyt lähdetään kaupoille. Raastoin itteni ylös, ja kotiin palatessa ilmotin vaan että meen nyt nukkumaan ja heräsin viiden aikaan illalla. En haluu edes ajatella enkä jakaa niitä vakavempia vaikeuksia täällä.
Haluun olla positiivinen, joten mainittakoon, että nauroin perjantaina niin paljon, etten ees muista milloin mulla on ollut noin hauskaa viimeksi. Sami Hedbergiä voisin lähteä katsomaan uudestaan vaikka heti. Sillä oli siellä mukana itsensä lisäks myös yks suunsa soittaja, RudiRok kyseessä. Molemmat veti loistavasti!
''Tästä tulee päivän paras kuva'' ja hymy pyllyy.
Yks mun kaveri kuunteli mua eilen ja mun mieliala nous todella paljon, ja oon oikeesti liian kiitollinen:) Lisäks oon kuunnellu koko aamun hyviä biisejä ja ootan innolla sitä, kuinka mun mieliala tulee laskemaan kun nään kasan koulukirjoja  ja äikän kirjottamattoman aineen. En vaan näe sitä ainetta vielä missään. Mun elämä on näköjään melko ristiriitaista.

9 kommenttia:

  1. Toi keikka oli oikeesti niin huikee, en kans ite muista koska oisin nauranu noin paljon! Näin sinutki sielä pari kertaa, ja voisin kyllä lähtä tältä istumalta kattomaa Samia uudestaa :)

    VastaaPoista
  2. Essi: Voi apua, mie en nähny sinuu:o Mutta toi oli jotenkii hirmu piristävä ilta, ei voi muuta sanoa :D

    VastaaPoista
  3. julia: tossahan oltiin menossa siinä kohtaa ku supikoira ylittää tietä :D !

    VastaaPoista
  4. Julia: jepjoo:D
    Oona: hihiii♥

    VastaaPoista
  5. Nii muuten ku sanoit et toi paita on sulle iso, nii minkä kokonen paita sulla yleensä on, ja minkä kokonen toi on? Tilasin ite tommosen fanipaidan jälkikätee ni kyselen vaa :)

    www.esmeslife.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Essi: toi minkä ostin, on S ja yleensä mulla on just S tai XS. Harmitti kotona ihan sikana kattoa sitä paitaa ja huomata, että se ei olekkaan sen kokonen mitä näytettiin:( toivottavasti siulla käy parempi tuuri :') !

    VastaaPoista