keskiviikko 8. helmikuuta 2012

And I feel like you are the one who makes my decisions

yksi kaksi
superaktiivisina kuviksen tunnilla Satun kaa ? kolme neljä viisi
Teetä ja kouluvierailuja. Tosiaan, tänään käytiin koulun kanssa vierailemassa parissa eri KSAO:n yksikössä. Ite vertailin kokki alaa, ja oon nyt vielä enemmän sekasin siitä, haenko Kouvolaan vai Kuusankoskelle. Miks päättäminen on niin vaikeeta? Molemmissa paikoissa on omat hyvät ja huonot puolensa, mutta tällä hetkellä fiilis on se, että oon kiikunkaakun kääntymässä Kouvolan puoleen. Vai sittenki Kuusaalle? Äh.
Kotiin päästyäni löysin itteni nukkumassa päikkäreitä taas kerran kaiken maailman peittojen välistä. Raahauduin kuitenkin sieltä ylös lukemaan bilsan kokeisiin, joista oon totaalisen pihalla. Pitäis tietää jotain ihmisen risteytyksistä, enkä oo ilmeisesti kuunnellut tarpeeksi tunneilla :D
Toi yks kuva on aika yksinäinen tuolla teejuttujen joukossa... niinku mun jäätelöannos tossa pöydällä jota meen nyt pelastamaan sulamiselta♥

6 kommenttia:

  1. Viititkö lähettää mulle niit kuvia musta joskus? :) Haet molempii, sillä se ratkee

    VastaaPoista
  2. Anni: joo voin kattoo:)! Ja oon hakemassa molempii, mut pitäis päättää kumpi on ensimmäinen hakuvaihtoehto:/

    VastaaPoista
  3. Onks teil ollenkaa vierailuu Kuvolan lukioihi? Ku kaikki muut koulut tuntuu siel ramppaavan mut iittiläisii ei oo näkyny :<

    VastaaPoista
  4. Roosa: enpä usko :( Sankari kyl jaksaa tyrkyttää iitin lukioo, mut muista ei oo tainnu olla edes puhetta. Omin kyydein saa kyl käydä missä kouluis haluu, mut kaikki on vaan laiskoja eikä jaksa tehä asian eteen mitään :D

    VastaaPoista
  5. oompas mä taas kaunis tossa kuvassa ! :D

    VastaaPoista