maanantai 13. helmikuuta 2012

2012 WISHES

Eiks oo tapana, että kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa? Ite oon ollut aina sitä mieltä, ja siks harrastan valokuvaamista ja oon aina kamera kädessä. Nää kuvat kertoo musta ja mun elämästä, ennenkaikkea mun toiveista. En uskonut tän vuoden alussa, että tulisin tän vielä tekemään noista Tumblr:in kuvista, mutta näköjään mieli muuttuu. Nyt tuli varsinkin hyvä sauma tähän, koska oon makoillut tän päivän kotona kipeänä. Ja kyllä, taas.
Yritin valikoida näitä kuvia sen mukaan, mitkä olisi mahdollista toteuttaa, vaikka mukaan päätykin pari vähän sellasta jotka on aika mahdottomia. Ehkä mä vielä jonakin päivänä löydän Tylypahkan.
chentaaizabehindherfakesmilesanon




    canadiangirlswhoeatcarrots
    ukelikeit
    anon
    anon
    anon
    raafarmsyezenianenaaunicorninspaceanonelrincondefrankyanondecemberishotanonanonanonanonanonanonborn0riginal anonanonanonanonyezenianenaohhsnappitstashaaohhsnappitstashaaanonanonanonsilentstargazerdemigodthereseSubmitted by: justabitfreakyjbge97Submitted by: anonSubmitted by: ifdreamsbecometruepeppermintkisses-xfloydeleimnotintransylvania




Submitted by: anon Submitted by: anonSubmitted by: breakfast-on-the-upper-east-side Submitted by: anonSubmitted by: anonSubmitted by: fangirlingovertwand1dSubmitted by: theladyfifi Submitted by: anonSubmitted by: colouredbows Submitted by: lopsided-dreameSubmitted by: anonSubmitted by: anon

4 kommenttia:

  1. haluaisin kysyä että meinaatko hakea kesätöitä, tai ootko ennen ollu kesätöissä millaisissa paikoissa?:)

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: Joo, aoin hakea kesätöihin! Oon käynyt jo yhdessä haastattelussa, lisäks olis vielä yks paikka josta aion kysyä. Tietysti haen myös kunnalle ja varmaan haen myös isoseksi:) Viime kesänä olin paikallisessa s-marketissa 2 viikon jaksolla ja 2 leirillä isosena. Lisäks käyn siivoomassa ympäri vuoden ja leikkimässä palomiestä tietyissä rajoissa. Junnujakin koulutan paloasemalla ja siitä maksetaan pientä korvausta vuoden lopuilla :-) Tälle kesälle mulle tultiin tarjoamaan pestiä yhdestä ravintolasta, mutten ole vielä varma otanko sitä paikkaa vastaan koska sinne on yli 60 kilometriä matkaa, ja joutuisin jotakuinkin muuttamaan sinne.

    VastaaPoista
  3. Toi tylypahka on iha peace of kake! ;D Juokset vaa juna asemal seinää päin ni pääset sinne ;D.Toi mestahan on oikeesti siel englannin glasgowssa, tai siis se rakennus mis ne on kuvattu :O

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: taidan tietää kuka tän on kirjottanu:DDd ja juu tiedän et toi paikka on olemassa:)

    VastaaPoista